Дуже сильно розчарована в ПриватБанкі.На жаль, але для мене шок…
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.37 | 49.37 |
| USD | 41.65 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Я в шоці. Перед Новим Роком я з дитиною залишилась без грошей, і нікого і нічого в ПриватБанкі не хвилює, всю мою інформацію по карті бачать і знають.Я навіть незнаю… нехочиться… так обідно і боляче, одною сумою 3930,60 коп. зняли кошти. (сказали в банкі що це було інтернет замовлення.) спочатку у мене в історії платежів писало EVA продукти, через декілька днів написало Сільпо продукти, я запитую як це розуміти мені говорять що не знають, а хто знає??? У мене всі скріншоти є від 9.12.23 до сьогодні. Кожен день чекаю назад кошти і вже сьогодні починаю розуміти що… Банк навіть код ніякий не присилав на таку оплату в інтернеті зовсім нічого навіть дзвінка небуло. Як це вийшло??? А пишуть що трьома способами кошти знімалися. Як трьома коли одна сума 3930,60 коп??? Може хто знає поясніть.
ПриватБанк не відповідальний до своїх клієнтів, без картки, без номера телефону, без пін коду без підтверджувальних смс знімає кошти з картки… це жах, а не банк. Нікому не рекомендую цей Банк.особливо мамам з дітками. Бережіть себе
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Проведенням розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.