Повна відсутність безпеки даних і клієнтського сервісу.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
В результаті півроку без доступу до рахунків, купа дзвінків у підтримку і проходжень відеоверифікаціі, але. Але з якого б номеру я не телефонувала відповідь одна — ВИ НЕ Є КЛІЄНТОМ БАНКУ. Тобто я встановила новий фінансовий номер, але не являюсь клієнтом, якщо телефоную з нього.
Тут я повинна сказати, що на цей момент там була незакрита кредитка десь на 2000 грн. Але точну суму я не памятала і дізнатись не було жодного шансу.
І от, повертаюсь я на територію неньки, в мене активуються українські номери і не встигаю я розпакувати валізи, як отримую дзвінок. Ви винні банку гроші, ви маєте терминово сплатити щось близько 200 грн. Все це з такими інтонаціями наче без цієї суми банк збанкротує вже завтра.
Я відповідаю що трошки людина неправа, бо коли я телефоную з цього номеру — я НЕ клієнт банку і отримати будь-яку інфу не в змозі, картки в мене виключно діджітальні, тобто я навіть номеру картки не знаю, щоб її попвнити. Мені треба додаток і за півроку жодна людина мені не допомогла вирішити це питання. А зараз я не можу приділити цьому час.
Співробітниця мені попалась аж занадто сумлінна, мене вона не розуміла від слова абсолютно.
Рішення, які мені запропонували
1. Я надішлю вам номер картки в смс.
… дзвінок надйшов зі звичайного номеру київстар, щоб побачити чию картку я поповнюю, я маю її поповнити в терміналі приваттанку… для доступу к терміналу потрібна пластикова картка, якої немає. У цей спосіб я ніяк не можу дізнатись чию картку я поповнюю і чи надійшли кошти на рахунок…
2. Я надішлю вам IBAN в смс…
Та сама історія що й з номером карти. Якщо попвнювати картку приват з моно по IBAN, треба вручну ввести інші реквізити отримувача в 90% випадках…
Тут я вже відверто починаю крити людину матом. Завершуємо ми на тому, що я йду у відділеня і починаю там скандал.
Прийшла я з телефоном і документами в ДІЇ.
Мені співробітниця банку в м. Кривому Розі у відділенні по пр. Південний 20 з камяним обличчям заявляє, що документи в Дії вони не приймають.
І НА КЛАПТИКУ ПАПЕРУ РУЧКОЮ ПИШЕ НОМЕР КАРТКИ…
Люди ви подуріли? У вас на відділені принтери покрали? Ви розучились давати довідки? Вас не вчать друкувати реквізити?
В мене просто бракє слів, щоб описати свій шок. Ви у свєму вшивому приваті реально пропонуєте людям щось робити з бумажки???
А як гроші підуть не туди? А якщо вона помилилась хоча б в одній цифрі?? Як я потім маю доводити, що поповнила власний рахунок??? Я маю це сприймати як клієнтьский сервіс??? Де безпека даних взагалі??
Якщо мої документи недійсні, то чого ти взагалі мені даєш будь-яку інформацію про цей рахунок???
Так багато питань, так мало відповідей.
В результаті вже мій чоловік телефонував в підтримку і пояснював ситуацію. Чергова відео-верифікація мене як клієнта банку, спроба встановити попередній український номер телефону, три блокування, нічого абсолютно не працює. І тут я згадую пораду іншого оператора і В СМС ЗАПРАШУЮ НОВИЙ ПІН КОД ДО КАРТКИ.
І тільки після цього я, нарешті, отримала доступ і змогла користуватись рахунком.
На це в мене пішов день, в якому кожна хвилина була розписана, але через упоротість банку, мені довелось усе це робити в авральному режимі.
І вишенка на торті — отримати доступ що маминого додатку зайняло у мене 2 хвилини і не потребувало жодної верифікації. А я, дура, довіреність робила.
Думайте кому довіряєте свої гроші!
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії операторів під час ваших звернень, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.