Як з оператором в чаті св’язатись?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Всі курси банку | ||
Пишу «оператор, оператор, оператор…», описую коротко суть питання — все одно бот замість підключення оператора по колу намагається дати відповідь на моє питання, але воно не просто, тому і не зрозуміле машині, яка замість суті просто ловить контрольні слова накшталт «вклад, скарбничка, кредит» і кидає загальні відповіді пов’язані з цим.
Можливо є інструкція як зв’язатись з оператором? Не пам’ятаю в якому іншому банку читав, що треба три рази написати «оператор», а тут що треба зробити, щоб підключити живого спеціаліста до вирішення питання?