Мінфін - Курси валют України

Встановити

Бездіяльність ПриватБанку і повна залежність від Київстар !

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Egorsv 16 грудня 2023, 17:16
При відключенні мережі Київстар ПриватБанк показав себе як самий некомпетентний банк в напрямку екварінгу. 5 днів спілкування, 30-ть дзвінків і жодного адекватного спеціаліста на гарячій лінії 0 800 500 030. Всі як роботи обвинувачують Київстар, а самі і кроку не зробили щоб забезпечити роботу екварінгу!
Одне тільки почув від спеціаліста, що керівництвом ПриватБанк в момент відключення мережі Київстар було прийнято рішення відвернутися від всіх клієнтів і нікому не міняти сім карти на водафон та лайф, (це підтверджується неможливістю залишити заявку на заміну сім карти), що показало наскільки принизливо банк відноситься до своїх клієнтів. Вони не зробили нічого щоб забезпечити своїх клієнті роботою терміналу, а банк комісією від платежів по терміналу!

Ви тільки уявіть, які великі гроші втратив банк і кожен клієнт/користувач терміналом ПриватБанку і все тому що … тут самі допишіть (якщо це був би банк не державний, а комерційний то управління банку би голови пов…ло би за таке керівництво)

Висновком роботи ПриватБанку є: некваліфіційна команда, відсутність сервісу і неповага до своїх клієнтів!
Відділ екварінгу в цьому банку недосягаємий і безвідповідальний. Вони банально не можуть налагодити роботу терміналу даже через провідний інтернет!
На кожен дзвінок відповідають — заявка прийнята, ви в черзі! Коли запитуєш в якої черзі і коли черга доле до мене, кажуть що це закрита інформація і розголошувати не мають права!
Можу писати цілі реферати, но суті не змінює те що це самий нестабільний банк з відсутніми кваліфікованими спеціалістами які не хочуть і пів кроку зробити в бік клієнта і які впевнені в тому що все зійде їм з рук!
А може вони просто всі ТУПІ! Бо жодного рішення за тиждень (зараз вже 16.12.23 від ПриватБанку не було, вони всі чекають коли Кієвсиар витягне їх з ДУПИ).

Гидкий досвід! Зіпсований тиждень і результат дорівнює НУЛЮ!

* мало того, вони не здогадались перевести номери Київстар на іншого оператора. Та хочаб сказали клієнтам, що можно купити сім карту самостійно і встановити в термінал!
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2023, 19:55
Вітаємо. Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємося до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти вирішити питання.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Бездіяльність ПриватБанку і повна залежність від Київстар !