Я не знаю, що зробити, щоб прорватися через вашого бота
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
А так добре все, хіба крім цього. Але для ФОП я Приват не оберу, сорян, бо я не хочу до підтримки з боями прориватися. Шкода.
- +
- +15
- innapcholko
- 15 грудня 2023, 13:28
- #
Да уж — но это факт!
Бот привата стал даже хуже «Аллы» Сенс-Банка!
Да и в чате Сенс-Банка проще связаться с оператором! Любая нештатная ситуация с приват-банком — это ад!
Бот привата стал даже хуже «Аллы» Сенс-Банка!
Да и в чате Сенс-Банка проще связаться с оператором! Любая нештатная ситуация с приват-банком — это ад!
Та вы че гении тут все. Фразу: хочу оставить жалобу не пробывали сказать? Догадаться не как было.
- +
- 0
- innapcholko
- 15 грудня 2023, 16:26
- #
На банкоматах сенс-банка хоть есть подсказка: «шось пошло не так» — сразу с оператора подключает.
Цей автовідповідач від приватбанку просто тупість і втрата часу і гроші на вітер.
- +
- 0
- innapcholko
- 15 грудня 2023, 17:41
- #
С одной стороны да. Но вот с другой стороны — не спроста этих ботов ввели — ведь большую часть вопросов клиентов они решат…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Яке б в мене маленьке питання ні виникло, не дай боже воно буде хоч трохи нестандартне.
Бо кожного разу, буквально кожного, я повинна витрачати мінімум 10 хвилин, щоб прорватися через чатбота до живої людини. Цього разу я просто здалася та задала те ж саме питання іншому банку, де в мене є рахунок. Бо бот просто не розуміє, що я хочу запитати, запит ЖИВУ ЛЮДИНУ ПІДКЛЮЧИТИ ігнорує, каже, я розумію, що ви хочете живу людину, я також можу вам допомогти.
Кожного разу, коли мені вдається якось потрапити на живу людину, я до контакта з бідолашним оператором вже зла, як собака.
Дуже погано. Дуже. Ось щоб власник до Швидкої намагався зателефонувати, а йому таке відповідало, як ваш бот.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!