Я не знаю, що зробити, щоб прорватися через вашого бота
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Яке б в мене маленьке питання ні виникло, не дай боже воно буде хоч трохи нестандартне.
Бо кожного разу, буквально кожного, я повинна витрачати мінімум 10 хвилин, щоб прорватися через чатбота до живої людини. Цього разу я просто здалася та задала те ж саме питання іншому банку, де в мене є рахунок. Бо бот просто не розуміє, що я хочу запитати, запит ЖИВУ ЛЮДИНУ ПІДКЛЮЧИТИ ігнорує, каже, я розумію, що ви хочете живу людину, я також можу вам допомогти.
Кожного разу, коли мені вдається якось потрапити на живу людину, я до контакта з бідолашним оператором вже зла, як собака.
Дуже погано. Дуже. Ось щоб власник до Швидкої намагався зателефонувати, а йому таке відповідало, як ваш бот.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!