Секьюрність карт нульова. Багато помилок в процесі відкриття.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
2. Тут ще людина хотіла мені грошей скинути, але в неї картки приват і вона боїться тієї комісії за переказ.
Тож пішов у відділення веріфікувати свою особу. Звісно у відділенні черги, це перший мінус Привату, але він вже класичний. Поки чекав побачив те що мене ну майже шокувало: людині яка переді мною оформлювала картку видали картку яку достали з комоду в якому всі картки лежать навалом в лотку без конвертів — при бажанні можна подивитись CVV2 будь якої картки. Де в Приват24 поміняти код чи зробити його динамічним — я не знайшов. Якщо ви знаєте — пишіть у коментарях, перевірю чи воно працює.
Завершити оформлення у відділення не вдалося через повітряну тривогу, тож я зайшов у кав’ярню і спробував шлях з відеодзвінком. Спочатку в формі заповнив дані про себе (ПІБ, день народження), потім застосунок запропонував на вивір фото паспорта чи документи з Дії — вибрав останне. Передав підписані документи з Дії, після повернення застосунок мені каже що в мене інши фінансовий телефон і тому завершити процедуру неможливо, треба переключитись на оператора. Це з документами які передані з Дії!!!1111 Другий мінус.
Пояснюю оператору проблему, він каже «зараз все зробимо», знов починаю заповнювати форму, але при відправці данних вона зависає. Пишу про це оператору, від запускає процес ще раз, воно знов довго висить але нарешті проходить. Оператор каже мені що потрібен пароль і він становлює пароль який дорівнює моєму податковому коду. Після цього мій фінансовий номер змінюється і оператора встигає написати мені одну фразу, а потім мене викидає з сеансу, але застосунок про це нічого не пише. Здогадатись можна лише по фразі «З'єднання» яка написана блідим дрібним шрифтом. Третій, хай і дрібний, але мінус.
Заходжу в Приват24, бачу що застосунок тепер дозволяє оформити картку Приватбанку, пишу оператору що тепер наче все ОК. Але ж думаю треба спочатку змінити пароль. Пробую це зробити, але після всієї процедури «новий пароль» — дзвінок робота застосунок показує мені дивне повідомлення що в мене немає карти тому процедуру завершити не можливо. Пробує ще раз — результат той самий. Пишу оператору що не можу змінити пароль і от відповідь оператора мене просто вбиває: «вам не треба міняти пароль, тепер це ваш ІПН». Четвертий мінус.
Трохи заспокоїшись розумію що мабуть треба мати хоч одну картку для того щоб змінити пароль бо виходить що процедура цього вимагає. Оформлюю картку, хоч тут все проходить без проблем. Пробую змінити пароль ще раз, виявляється що картка потрібна для того щоб ввести її ПІН який я ще не встановив (нафіга віртуальній карті ПІН!!!), тож доводиться повернутись, встановити ПІН і почати ще раз. І не знаю, може через те що я робив вже мабуть спроб п’ять вцілому поміняти пароль, але застосунок пише мені що банк відмовив у зміні пароля через міркування безпеки. Тож тепер будь яка людина яка знає мій номер телефона та мій ІПН може спробувати зайти в мій акаунт Приват24. Ну просто немає слів.
Резюме:
— дані карти не захищені бо вони зберігаються без конвертів, а зміна CVV2 недостуна
— в якості пароля використовується ІПН (взагалі то правильно буде РНКОПП) що дуже небезпечно особливо якщо клієнт це ФОП і його податковий код публічний
— клієнт Приват24 не може змінити пароль до застосунку якщо в нього немає жодної карти Приватбанка
— зміна фінансового номера потребує спілкування з оператором, в той час коли в інших банках це просто міняється в застосунку без додаткових підтверджень, а тут я ще й передав документи з Дії що по рівню довіри має прирівнюватись до особистого спілкування у відділенні
— при зміні фінансового номеру користувача викидає з чату через те що його сесія припиняється, але застосунок ніяк про це не повідомляє
— банк вирішує за клієнта чи він має право змінити пароль
Банк уважно слідкує за безпекою операцій з використанням карток.
Віддалена реєстрація в Приват24 доступна для нових клієнтів.
Якщо ви вже були клієнтом банку, та виникли складнощі із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Оператор допоміг встановити пароль — щоб ви змогли увійти в акаунт.
Щоб після входу ви могли відкрити картку, змінити логін, пароль тощо.
Зміна фінансового номера не потребує спілкування з оператором, якщо є доступ до старого номеру, щоб увійти в акаунт.