Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безпідставне розірвання угоди банком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Alona1234 13 листопада 2023, 16:50
Цей банк не цінує своїх клієнтів, кидає напризволяще, нічого не зʼясувавши безпідставно блокує, нікому не рекомендую даний банк!!! Досить довгий час була клієнтом Приват Банку і все мене влаштовувало, мала задоволення від співпраці, допоки одного дня він не вирішив припинити моє обслуговування і розірвати угоду без будь-якої спроби щось зʼясувати! Ніяк не повідомивши, ніяк не запросивши в мене якихось незрозумілих для нього речей просто взяв заблокував, надіславши лист, в якому повідомляє про прийняте 10.11.2023 р. рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк. Я просто у шоці від подібного ставлення до своїх клієнтів, звертаю увагу, що банк НЕ ПРОСИВ мене надати необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей, а ПРОСТО УЗЯВ І ЗАБЛОКУВАВ БЕЗ НАЙМЕНШОЇ СПРОБИ ЩОСЬ ЗʼЯСУВАТИ!!! НЕПРИЄМНИЙ БАНК
ЗВЕРТАЮ ТАКОЖ УВАГУ, що їхній колл-центр не достатньо кваліфікований, та надає не достовірну інформацію. Напередодні я дзвонила на гарячу лінію з метою вияснення ліміту операцій та суми переказів, так як перед продажом квартири, я розпродаю свої речі, але так як я находжусь на даний момент не за місцем реєстрації, то цим займається знайома людина, і щоб запобігти якихось проблем, я зателефонувала до гарячої лінії щодо лімітів, нащо працівник надав недійсну інформацію і через невелику кількість днів мене заблокували без єдиного питання. ЖАХ, А НЕ БАНК!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2023, 17:46
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.

Коментарі - 9

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
13 листопада 2023, 18:07
#
Просто никого не блокируют хватит врать)
А ну признавайтесь торговали криптой?) от 3х лиц оплату принимали?)(3е лицо это когда фио аккаунта в бирже не соответствует с фио отправителя банка)
+
0
Alona1234
Alona1234
13 листопада 2023, 18:14
#
Повідомляю вам, щодо закону: «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов’язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх прийняття» — Я НІЯКОГО ВІДНОШЕННЯ НЕМАЮ! ЗАЯВЛЯЮ ВАМ, ЩО Я НЕ ПОРУШУВАЛА НІЯКОГО ЗАКОНУ!!! І взагалі про яке порушення може йти мова , я вже багато років ваш клієнт і жодних проблем не було, а за термін менше ніж два тижні, за декілька операцій на суму менше 200 тисяч гривень, ви нічого не запитавши, звели на мене такий СЕРЙОЗНИЙ НАКЛЕП!!! Ваше відношення до мене, як до вашого клієнта, є жахливим та несправедливим. Я ВИМУШЕНА ЗВЕРНУТИСЯ до інших відповідних органів та правових інстанцій для захисту своїх прав. Я не думала, що дійде до таких заходів, але ваша бездіяльність та нечесні дії вимагають прийняття негайних мір!!!
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
13 листопада 2023, 18:18
#
Прикол в том что даже если на вас не было жалоб, и вы действительно продавали свои вещи принимая почему-то деньги на карту, а не наличку как было бы безопаснее, и если на вашем счету никогда не было подобных транзакций, то блок словился бы по любому…
+
0
Hinter
Hinter
14 листопада 2023, 2:43
#
Ну это странная у вас логика конечно, зачем тогда нужен банк, если на карточку нельзя принимать деньги и за это просто так блокируют людей? Тогда лучше их вообще отменить и пользоваться только наличными расчетами как в старые добрые времена =).
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
14 листопада 2023, 11:28
#
Я тоже за_) я бы такие суммы принимал только криптой) на ухо мне через банк светить такую мелочь, но для банка это огого ограбил когось)200к грн не нужно сразу кидать, нужно хотя бы по 50−70к через день
+
0
Alona1234
Alona1234
13 листопада 2023, 18:36
#
Я вказала, що я знаходжусь не за місцем реєстрації, а в іншому місті, тому й приймала гроші на карту, а перед цим, я телефонувала до гарячої лінії і запитувала чи можна робити дані платежі, нащо мені відповіли: «так» й назвали ліміти, яких я не вичерпала й половини, а тепер вони звинувачують мене в таких серйозних справах!
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
13 листопада 2023, 18:53
#
Операторы колл центра и фин мон это разные люди) оператор скажет одно, а фин мон другое)))
+
0
Graf91
Graf91
15 листопада 2023, 3:05
#
Скоро и тебя заблокируют, умник. 50−70к принимать через день это дофига для финмониторинга. Будет 💯 блокировка. Дело времени
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
15 листопада 2023, 10:30
#
50−70 с последующим выводом) а не накапливать на счету сумму 200−400к)
Если счёт не раскручен и такие лмиты у неё никогда не крутились, конечно будет блокировка, а те у кого оборот по карте в месяц 300−400к у тех не будет ничего
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.5 43.5
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.5 43.5
USD 39.35 39.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Безпідставне розірвання угоди банком