Мінфін - Курси валют України

Встановити

Як Приватбанк вводить в оману ФОПів на тарифі IT Expert.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Sl13 31 жовтня 2023, 18:28
Користуюсь тарифним пакет «IT Expert» вже декілька років. До своїх рахунків фізособи відкрив додаткові карти для дружини, які перевипустити можу лише я! (Вона не може, хоч вони на її ім'я. То ці карти мої чи її?) Все було добре доки не почалась війна і приват продовжив дії протермінованих карток, але як продовжив? через костилі лише в себе, тобто картки є але вони працюють лише в сервісах привату (забігаючи наперед — толку з тих карток нема.) Розрахуватися цими картками ні в інтернеті, ні через Гугл пей не можна. Але я перевипустив картки дружини, (так як у мої був довший термін і вони, ще були дійсні.) Читаючи таке зрозуміле формулювання як до тарифу И Т Експерт: «* Якщо з 25-го числа минулого місяця до 25-го числа поточного місяця витратити від 5 000 грн у торгово-сервісних підприємствах або інтернет-магазинах з будь-якої особистої картки, то РКО за поточний місяць буде безкоштовним, а платежі в інший банк — безкоштовними наступного місяця.» Якщо карти можу перевипустити, відкрити, закрити лише я і вони привязані до мого рахунку, то це особисті картки чи ні? Ось ми і користуємося тими картками які працюють, але з мене чомусь знімається абонплата за обcлугувування Ит Експерт. Заплатили за готель з цієї карти. (більше 5000 грн) Подзвонив до кол центру 1 раз — сказали, що ця операція не входить в перелік операцій які враховуються. Пізніше виникло питання, чому не враховуються? Сказали, що створять заявку вияснять чому і перетелефонують. Пройшло кілька днів — дзвінка не було. Розраховувались далі (більше 5000 тис). Дзвоню знову і з’ясовується, що ці витрати не враховуються тому що, карта, яку можу відрити/закрити лише я — не моя особиста, а дружини (а вона з цією картою нічого зробити не може, тільки розраховуватись). Питання чому у вас працюють такі не компетентні співробітники у службі підтримки? Чому це не можна було сказати одразу і я б вже давно перевипустив свої карти і з мене не знімалась би абон плата за обслуговування рахунку? Чому не можна написати нормально, вказавши, що витрати з додаткових карток членів родини (чоловіка, дружини, дітей) НЕ БУДУТЬ враховані? Чому банк намається приховати інформацію? Cкільки кліентів як я потрапили в таку пастку і досі не знають, що підключені додаткові картки не особисті і не враховуються в цих операціях???
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2023, 20:15
Вітаємо.
Обов'язково перевіримо консультації співробітників, що були вам надані, та зв'яжемось з вами додатково.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Як Приватбанк вводить в оману ФОПів на тарифі IT Expert.