Мінфін - Курси валют України

Встановити

Лишився рахунку по вині банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vladyslav331 25 жовтня 2023, 7:48
При спробі зайти у приват 24 побачив (з метою безпеки зверніться 3700). Звернувшись в чат підтримку мені сказали що моє обслуговування припинено. Запитавши причину мені відповіли що раніше мені було нідіслано запит про походження коштів, і в відведений час я не надав документи. АЛЕ НІ ЯКОГО ЗАПИТУ Я НЕ ОТРИМУВАВ, ні на пошту ні в приват 24. У привата мабуть якісь проблеми були в системі що мені той запит так і не дійшов. І банк вирішив розірвати зі мною відносини. Після цього я відразу пішов у відділення і надав документи для підтвердження. ЧОМУ ЗА ВИНИ БАНКУ Я МАЮ ЛИШАТИСЯ РАХУНКУ. Я активно користувався картою покупки, оплати і т.д. кредитний ліміт без прострочок. В віділеннях ні хто не може допомгти оператори також!!! ЦЕ ВАША СИСТЕМНА ПОМИЛКА!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 11:10
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.

Коментарі - 5

+
0
Vladyslav331
Vladyslav331
25 жовтня 2023, 11:31
#
Тут питання в тому що банк стверджує що він надіслав запит на підтвердження кошті, але запит не надходив до мене
+
0
SergeyNina
SergeyNina
26 жовтня 2023, 1:14
#
Элеменатрано, мне даже уведомления о транзакциях приходят не все на почту. Бывает придёт через несколько часов и суппорт не может помочь ничем
+
0
Vladyslav331
Vladyslav331
25 жовтня 2023, 11:33
#
Якщо ваша системе працює з помилками чому повинні страждати клієнти? Ви без розьяснень блокуєте рахунки стверджуючи що я не подав своєчас документи , а від банку запиту не надходило
+
0
candidat
candidat
5 листопада 2023, 7:37
#
Вы не одиноки. Такой же «концерт» закатил ПУМБ. Мало того, не могут даже объяснить причину блокировки счета: то говорят, что какая-то их система так решила (а на каком основании — секрет), то тоже, как у вас, рассказывают свои фантазии, что отправляли какой-то запрос. В результате, предложили писать заявление на имя главы правления, в котором задать все интересующие вопросы.
Видя ваш случай, подозреваю, что это будет пустая трата времени. Как всем известно, у нас банковский произвол, когда банкам можно всё, а клиенты полностью бесправны. Если банк захотел, ему уже ничто не докажешь, даже если будешь сто раз прав. Банки ведут себя как заносчивые гордецы, которые никогда не признают своих ошибок и не идут в своих решениях на попятную.

Вы пробовали жаловаться в НБУ?
Похоже, НБУ единственный, кто может заставить банк что-то сделать. Если захочет, конечно. Ведь и финансовый мониторинг он придумал.
+
0
candidat
candidat
5 листопада 2023, 7:53
#
P. S. Я так понимаю, никакого сообщения от банка вы так и не нашли?
Если не нашли, то, получается, ещё и журналисты пишут сказки. В статье на obozrevatel.com, откуда мне стало известно о вашем случае, написано следующее: «Як виявилось, клієнт банку нібито отримав повідомлення з проханням надати документи та підтвердити джерело походження коштів на рахунку. Повідомлення він не помітив, унаслідок чого залишився без доступу до рахунку»
«Не помітив» подозревает, что сообщение было, но сначала не замечено, а потом нашлось. Но из ваших слов вроде видно, что было не так.

А Приват вам как-то доказал, что сообщение вообще было? Или мы должны верить в честность и непогрешимость банка на слово?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку