Жахи приватбанка і його обслуговування в Ужгороді
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
Почати слід з того, що на початку травня я забув в банкоматі свою універсальну карту і пішов до відділення, де попросив, щоб мені її повернули. На це я отримав відповідь, що карти не повертаються (не відповідає тому, що написано в Приват 24)і потрібно оформити нову. Причому звичайну карту оформити не можна (!!!!), потрібно оформлювати іменну і з фото за 50 гривень, і прийде вона на протязі 10 днів. В результаті я чекав від 2 го травня до 26 і моя новенька карта все таки прийшла.
Я скниув на неї грошики і побіг до банкомату знімати. Він видав інформацію, що карту потрібно активувати, що зробити через банкомат не вдалося. В онлайн-підтримці сказали, що треба відправити смс ACTIVE+XXXX (чотири останніх номера карти) на 10060. У відповідь прийшла смс, що карта активована. Але банкомат вперто стояв на своему: карта не активна. В результаті переговорів з онлайн-підтримкою мені сказали, що карта заблокована, а чому — вони не знають. А Ви, шановний клієнт, як би Вам срочно не були потрібні Ваші гроші, можете замовити нову карту, а в банку можете отримати універсальну без фото, і тимчасово користуватися нею.
Результат: три тижні очікування заблокованої карти з фото, за яку ще й заплатилося 50 грн, купа нервів, три години потраченого часу, дуже кваліфікована допомога від онлайн-консультантів (кожен із них говорив щось своє) і неможливість оперативно зняти власні, чесно зароблені кошти.
Браво, ПриватБанк!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які виникли при відвідуванні одного з відділень нашого Банку.
Дійсно, при вилученні картки банкоматом, карта підлягає перевипуску. В цілях безпеки коштів, які Ви довіряєте нашому банку, після інкасації банкомату, всі вилучені їм карти підлягають утилізації.
При перевипуску картки, на Ваш вибір, можна отримати як карту миттєвого випуску зовсім безкоштовно, так і іменну картку вартістю 50грн.
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua опис ситуації і контакти для зв'язку, вказавши посилання на відгук.
Також якщо у Вас є можливість просимо повідомити у листі № діалогів з операторами Чата і деталі візиту до відділення (дату, приблизний час, адресу), щоб ми могли передати інформацію відповідальним фахівцям для опрацювання та прийняття управлінських рішень до співробітників, які допустили неякісне обслуговування.
Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.