Проблема поповнення інтернет картки приватбанка через термінал самообслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Fantomas2020
- 16 жовтня 2023, 12:06
- #
В Вашем случае для пополнения интернет карты ПриватБанка лучше всего использовать в качестве транзитного monobank. Комиссии за перевод с monobanka на ПриватБанк не будет. Если сумма превышает 4999,99 грн., то её лучше разбить и переводы сделать частями для избежания возможных проблем с финмониторингом.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
13.10.2023 знову спробувала поповнити через той самий термінал аналогічним шляхом. Але, коли обрала інтернет картку, з»явився напис на моніторі: «Не вдалось отримати інформацію по карті».
Повторила спробу 14.10.2023 вже через інший термінал — аналогічна ситуація. Телефоную на 3700. Довго і нудно спілкуюсь з голосовою помічницєю. Пояснюю ситуацію згідно вказівок. Мені розказують, щоб я перешла в додаток і в налаштуваннях картки змнила пін код. АЛЕ ТАКОЇ ОПЦІЇ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ КАРТКИ НЕМА!!! Прошу з«єднати з опратором. НІ!!! НІ!!! НІ!!! Робот впевнено розказує, що цю проблему вона допоможе вирішити. Я стратила ТРИ години. Нарешті мене з»єднали з оператором.
Оператор здивувалась, що дійсно такої опції нема. Я запитую: «А в чому проблема? Картка дійсна до 2025 року! Може ЇЇ перезапустити? «Отримую відповідь, що з карткою все гаразд, така проблема у багатьох!!!
Мені радять змінити пін код через голосового помічника. Мене з"єднають, він згенерує новий код і вишле в SMS. Погоджуюсь.
З"єднали, запросили назвати останні чотири цифри карти і ПОВІДОМИЛИ ПРО ПОМИЛКУ. КІНЕЦЬ ЗВ«ЯЗКУ.
Для чого я намагалась поповнити інтернет картку? Бо при поповнені через термінал не списує відсоток. Гроші були потрібні для хірургічної маніпуляції. Поповнювати іншу картку і платити добрячий відсоток за поповнення (бо сума велика) не хочу. Маніпуляція в понеділок. Буду платити кешем.
Зроблю все, щоб закрити максимум карток в приваті і піти геть з цього банку. Це не сервіс — знущання над людиною
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.