Шахрайство, списання грошей з карти на сайти продажу квітків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Звичайно, правил безпеки я не порушувала, користуюсь виключно Apple Pay, та перевірила всі транзакції за той місяць, що користуюсь саме цією карткою-не було неперевіреного сайту, лише офіційні і ті, на які я сплачувала роками раніше з інших карт. Якщо передивитись скарги в мережі, зокрема на сайті Мінфіну, в деяких потерпілих з Приват Банку картки були навіть віртуальні, люди знаходились в різних країнах, а те, як проходили списання, сайти, валюта та суми приблизно схожі.
Але проблема не вирішена! І коли і отримала листа з питання чи вирішене питання я натиснула «ні», але зараз бачу на сайті що працівником Привату вона чомусь вирішена, нажаль, не в реальному житті.
Гроші не повернуті, за шахрайські списання по преміальній карті Приват банка, а на заяви на повернення приходять відмови через «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки». В одній заяві відмовлене через те, що «сумма меньше 100 usd» із коментаря співробітника банку.
Коментарі до претензій надавав співробітник банку і в мене майже впевненість що вони нічого не роблять для повернення грошей клієнту.
З карти були численні списання без жодних повідомлень та запитів на підтвердження, що свідчить про проблеми із безпекою та доступом до даних карток крадіями, бо в моїй історії це співпало із відкриттям кредитного ліміту вперше. Коли ти сам купуєш щось онлайн за 20 гривень, тобі потрібно ввести код, або підтвердити в додатку, а коли крадії списують з твоєї карти скільки можуть, то жодного повідомлення Приват в них не запитує, а після цього або взагалі не готує документи на оскарження, або готує некоректно, і, незважаючи на правила повернення Візи та самого Привату, та обовʼязок банку допомагати клієнтам, на зрозумілу ситуацію, і, як написав сам співробітник банку «високі шанси на повернення» гроші вкрадені через те, що співробітник банку не коректно заповнив або взагалі не заповнив документи на повернення.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Оскарження операцій проводиться банком за правилами платіжних систем. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness