Заблокували всі рахунку, картки, приват 24 за 1−2 години до готовності замовлення в валюті $
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- SergeyNina
- 6 жовтня 2023, 0:15
- #
Не выдаст. У них с августа в отделениях только доллары третей категории — хлам под инкассо который они выдают людям. В Киеве мне удалось с большим трудом снять деньги, но это был квест по отделениям
- +
- 0
- SamuellJackson
- 6 жовтня 2023, 10:49
- #
Залежно де, дають нові
Цікаво, за яку суму мова, більше 400к гривень, чи менше?
Взагалі у відгуку мало конкретики. На яку суму було поповнення гривневої карти? Онлайн можна купити в межах ліміту 50к грн, а для блокування рахунків має бути значно більша сума…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.25 | 45.25 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
03.10.2023 Поповнив гривневу карту універсальну голд для покупки валюти $, після чого 04.10.2023 замовив готівку на відділення на 05.10.2023 після 14:00.
05.10.2023 За 1−2 години до запланованого зняття готівки заблокували всі рахунки, картки, додаток приват 24 чим повністю знищили плани та настрій на весь день на відділені, в чаті онлайн, гарячій лінії ніяким чиним, не могли чи не хотіли, так як їх пропозиції були не прийнятними та не допустимими.
Оператор чату, повідомив про те, що мені відмовили в обслуговувані та по рекомендував звернутися у відділення.
Коли, я звернувся у відділення, консультант повідомив що, рахунки заблоковані, та що мене повинні були повідомити, якимось чином, я постійно заходив в приват24, повідомлень про можливе блокування не отримував, актуалізував мої дані, не факт, що вірно, тому що, я думав виключно про зняття готівкових коштів у валюті, сказав що щось, не прийшло та неможливість зараз видати готівкові кошти в $, хоча вони лежали в касі та були готові до видачі, що я дізнався пізніше на лінії 3700 від бота, та запропонували написати заяву на закриття та вказати для перерахування коштів в інший банк, яким чином та в якій валюті, будуть перераховані кошти не зрозуміло, я думав на той, момент, що виключно в гривні, конвертація та перерахування коштів в інший банк є категорично неприйнятним варіантом, марною витратою мого часу, ресурсів, нервів, не запропонували видачі готівки, яка вже була підготовлена для мене в будь якому разі, буду забирати кошти в цьому банку виключно готівкою, зобов’язання відкривати та забирати в безготівкові формі немає, отримавши категорично не прийнятні варіанти, пішов чекати листа від банку…
Далі подзвонив на гарячу лінію 3700, де отримав іншу інформацію, мені надали зовсім інші дані, сказали, що нічого в обслуговувані не відмовлено та чекати листа та можливо надавати, якісь документи які будуть зазначені в листі… роз’яснивши повністю ситуацію, порекомендували написати звернення кореспонденцію через сайт, розділу такого не знайшов, далі в чаті отримав поштові реквізити, сказали онлайн цього не можливо зробити (
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають у головному офісі в Дніпрі…
Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім.
Рекомендації, краще купувати валюту в інших банках де, можна положити кошти в гривні та конвертувати її в $, після цього без ніяких замовлень, ризиків блокування зняти в касі.
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.