Банкомат ПриватБанку не видав кошти, але списав 20000
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
Банкомат нового зразку, який объєднаний з терміналом та вміє приймати готівку пачками, розташований при відділенні Приватбанку. Після того, як я пройшов авторизацію в банкоматі, ввів потрібну суму та натиснув «Підтвердити» банкомат почав активно гудіти приблизно 2−3 хвилини, вже тоді мені стало зрозуміло, що щось йде не по плану, та не відходячи від банкомату я почав дзвонити оператору через додаток Приват24, що завдяки «Інтелектуальним» роботам мені вдалось теж не з першого разу, відійти від банкомату та зайти у відділення спитати я не міг. Після 4−5 хвилин «роботи» банкомат повернув картку та на табло був напис: Сталась помилка, операція відхилена та кошти не видані. Ваші кошти повернуться на рахунок на протязі 30 хвилин. Саме в цей час мене з'єднало з оператором, я йому розповів цю ситуацію, він тільки спитав повернув банкомат картку чи ні, почувши, що карта іншого банку сказав — не нервуйте, гроші повернуться на протязі 30 хв, але якщо не повернуться — телефонуйте в банк, який видав картку. На табло був напис: Банкомат тимчасово не видає та не приймає готівку, та вказані адреси найближчих. Але через годину, коли я проходив поряд з ним все вже працювало, що вселяло надію на швидке повернення.
Якщо б так і було, цей негативний відгук про ПриватБанк не був би написаний. Одразу же я подзвонив в підтримку Моно, вони зафіксували заявку, після чого написали, що чекати згідно регламенту треба 12 днів, якщо кошти не повернуться автоматично — відправляють документи на повернення в платіжну систему. Сьогодні 20.09 підтримка сама зі мною зв’язалась та написала, що кошти автоматично вже не повернуться та вони відправили заявку в платіжну систему, що означає, що приват остаточно списав кошти. Тільки першу відповідь від платіжної системи треба чекати до !!!60 діб!!!
На даний момент я вважаю, що ПриватБанк — шахраї, якщо банкомат зафіксував автоматично, що кошти не видано, це повинно бути в його логах, та ніякої інкасації не потрібно, але в будь-якому випадку за 5 днів біля відділення вона вже мала статись. Все тому, що Приват чхати хотів на клієнтів інших банків, які користуються їх банкоматами, підтримка відповідає шаблонно — нічого не знаємо, дзвоніть в моно. В мене є карти привату, але якщо ця ситуація не вирішиться в найближчий час, вони будуть останніми. Почекаю ще тиждень та буду писати заяви на шахраїв всюди де можна, я не готовий давати банку безоплатний депозит навіть на 60 діб, такі речі повинні відбуватись автоматично, не 2000 рік на дворі. Простими словами вони просто вкрали 20 000 грн (20180 разом з комісією), а повернуть вони їх чи ні, буде залежити від платіжної системи, дуже дивно що такі питання розглядає не ООН або уповноваженний з прав людини (жарт).
До моно претензій не маю, вони моїх коштів не крали, заявку обробили швидко, але це поки що слова, хвалити буду після того, як побачу результат на своїй картці.
Нам дуже шкода, що в зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback). Через банк, що випустив картку.