…процедура верифікації, не корректна консультація, і сервіс що працює з другого разу.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Каго, даже на официальном сайте привата есть такая строка: На картку будь-якого банку України (P2P)0.5% (min 5 грн), у т.ч. через сервіси інших банків, какой вообще максимум 100 грн.
Так сказала дівчина в службі підтримки. І ви не повірите, але Приват щойно повернув мені різницю між заплаченою комісією і 100грн.
Ця сумма всього 49грн, але те що консервативний банк може змінюватися і чути клієнта- безцінне.
Я реально під враженням від того що сервіс в Приваті росте, вони ЧУЮТЬ клієнтів, працівник банку зі мною зв’язався після відгуку і уважно вислухав. І ба більше прийняв рішення на користь клієнта. Аплодую стоячи. Маю надію що ще будуть пропрацьовані питання які мені задавали при верифікації і підхід буде якийсь більш індивідуальний, а не просто по шаблону.
Доречі окремий плюс це те що Приват пропонує умови кредитування в 18% річних яких немає більше ні в кого. Це теж сподобалось що розробляють унікальні продукти.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Перед оформленням подзвонив в службу підтримки уточнити по умовах, наче все ок, але за перерахування власних коштів з карти для виплат беруть 0,5%, але не більше 100грн. Ага… на практиці вийшло що більше 100грн бо взяли саме 0,5%. Нащо заявляти, якщо це не так. От і некоректна консультація. Запис розмови маю. Тепер вважаю що банк мені винен різницю між 100грн і тим що заплатив я. Хоч де їх беріть, штрафуйте за не коректну консультацію, але різницю покладіть мені на карту!
Перераховую кошти на свій рахунок в іншому банку, більше 29999грн за раз не можна. Ок. Роблю декілька транзакцій, одна проходить потім треба верифікацію. Ок. Дзвоню в службу підтримки! І тут починається цирк, а вам шахраї не дзвонили. Ні це я перераховую гроші на свій же рахунок в іншому банку. А у вас те… а у вас се… 10 диб-них запитань схожих на знущання. Але відгук я вирішив написати після останнього запитання. Назвіть дані вашого сина!!! Неповнолітнього до того ж. Якого біса це потрібно банку щоб перевести кошти???
Скористатися приватом не можливо що б не прийшлось нервувати. Їм не онлайн не допоможе. Ніщо їм не допоможе. Таке не лікується.
Приносимо вибачення за отримані незручності.
Всю інформацію стосовно описаної ситуації передали відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з підтримкою Банку та проведуть роботу зі співробітниками, за необхідності.
За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.