Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк постійно створює проблеми замість їх вирішення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Віталій Ішунін 20 вересня 2023, 2:58
Користуюсь (нажаль) послугами привату з 2009. Тоді він був більш-менш непоганим. Проте, навіть тоді знайомство за банком почалось з того, що намагались втулити кредитний ліміт всіма правдами і неправдами.

Окей. Справжні проблеми почались з оформленням валютного депозиту. Депозит був на рік, і за якимсь дивом спіробітник знов за власним бажанням втулив автоматичне продовження депозиту. Яке неможливо було відключити через Приват24))). Підтримка так і казала: оформили в відділенні — там і відключайте. Для того щоб отримати звої гроші, а не чекати ще рік на закінчення терміну дії, довелося летіти з іншої країни. І ще дуже файно було дізнатись що в суботу відділення в Києві не працюють, тільки якесь там відділення за містом. Дуже зручно, все для людей, люди ж в суботу з дому не виходять.

Ще було дуже класно побачити що в мене на картці з якогось дива з’явилося 5−7 тисяч, які б там не мали бути, і тільки подивившись в подробицях дізнався, що це знов без сповіщення втулили кредитний ліміт (який в мене ЗАВЖДИ, 100% був 0), і ще і записали його чомусь в баланс картки.

Ще вони вирішили відключити мені Приват 24, мовляв строки дії всіх карток повиходили, на рахунках копійки, а те що в копілці кілька тисяч, то може ніхто і не знав про те). Я звісно на той момент і не дуже хотів користуватись банком, і все забрав, проте копілка лишалася незайманою (що доречі є депозитом).

Ще вони одного разу вирішили що файно буде посеред робочого дня нагнати повне відділення студентів, накидувати на ни своє ярмо, а на мене з золотою картою і срочним питанням (вони обіцяли обслуговування без черги в цьому випадку) забити, і сказати що треба пару годинок почекати.

Останній випадок прекрасний:
Інший банк, в якому в мене був рахунок, закрився і зараз в процесі лідвідації. Приват є агентом ФГВФО, а інший банк є учасником фонду, і приват зобов’язаний в такому випадку повернути гроші з фонду. Вони не змогли по звичайному внутрішньому паспорту отримати інормацію про мій рахунок в іншому банку банку, тому вирішили замінити мої документи в своїй CRM. Для цього в мене відбувся відеодзвінок в підтримку, де я засвітив свій документ, обличчя, все було добре, інформацію оновили. Проте вже наступного дня, коли я подав заявку на виплату грошей з фонду, РАПТОВО виявилося, що мій паспорт в їх CRM відмічений як втрачений. І для того, щоб підтвердити, що мій паспорт не втрачений (це той самий пасопрт що я показував в камеру), треба ДОВІДКА ЩО ПАСПОРТ НЕ ВТРАЧЕНИЙ))))). Паперова. З посольства. Наявність паспорта, іношого паспорта, внутрішього паспорта, облччя, чого завгодно — не підходить). Впевнений, що це все випадково, і ніяк не пов’язано з тим, що банк має певні зобов’язання, які я попросив виконати. З ким не буває.
Доречі, знаю з ким не буває — з ще іншим банком, в якому я ніколи не був клієнтом, проте зареєструвався онлайн, подав заявку на виплату, і вже через день отримав гроші з фонду на рахунок. Без довідок, дурних записів в CRM, відеочатів, і витрат купи часу.

Тому, найближчим часом закрию депозити в приваті, і припиню користуватись цим чудовим банком, без крайньої необхідності (сподіваюсь, назавжди, або принаймі на часи, доки отримання послуги в них займає робочий день, якщо вони взагалі вирішать що сьогодні в настрої надати клієнту послугу).
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2023, 11:15
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності.
В описаній ситуації, для отримання виплат від Фонду Гарантування Вкладів необхідно було надати довідку з Міграційної служби, де було б вказано, що у вас є або був паспорт, який зазначений саме у Фонді, що не вказує на те, що документ було втрачено. Ми проведемо роботу зі спеціалістами підтримки Банку, за для уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Окремо зазначимо, що всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк. Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад та Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
В останній день терміну вкладу кнопка 'Відмова від продовження' доступна тільки до 16-00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, ми будемо раді допомогти вам у особистих повідомленнях.

Коментарі - 4

+
+11
SergeyNina
SergeyNina
20 вересня 2023, 21:25
#
Вам нужно проверить ваш документ здесь https://dmsu.gov.ua/services/nd.html Если с ним все нормально то пусть банк исправит данные. Если он числится утерянным или аннулированным вам нужно будет идти в миграционную службу и восстанавливать его или перевыпускать
+
0
Віталій Ішунін
Віталій Ішунін
20 вересня 2023, 22:00
#
Дякую! Нажаль, про цей сервіс дізнався тільки від Вас. Як я і очікував, з документами все добре.
+
+1
SergeyNina
SergeyNina
20 вересня 2023, 21:26
#
Если ваш паспорт считается утеряным его лучше восстановить как можно быстрее чтобы потом не было проблем
+
0
Віталій Ішунін
Віталій Ішунін
20 вересня 2023, 22:11
#
Всі проблеми, крім ситуації з ФГВФО втратили актуальність, бо були досить давно, проте в пам’яті лишились.

Для банка «надати довідку», це просто занести довідку, і обробити дані. Хоча я не розумію, чим довідка про наявність паспорта краще, ніж показати цей самий паспорт, але окей. Для мене «надати довідку» — це пару тижнів відстежувати вночі коли з’явиться вільний слот для візиту в посольство України, чекати місяць на візит, проїхати купу кілометрів, подати запит, ще 2−4 тижні чекати, і тільки потім подати документ в банк. Без гарантії, що довідка потрібна була про інший парпорт, або потрібна буде ще якась довідка. При цьому ж, конкуренти вирішили питання за два дні, без жодного питання, я просто взагалі не спілкувався з підтимкою їх.

Якщо ваша компанія зможе надавати послуги так само, то ставлення до вас буде так само файне. А поки що, нажаль.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Банк постійно створює проблеми замість їх вирішення