Не розглядають претензії по вкрадених картках
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- SergeyNina
- 16 вересня 2023, 20:32
- #
Нереально оспорить операцию если вашей картой рассчитались в магазине даже если это были не вы. Это не расчёт в интернете
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Такі самі операції спробували здійснити з картки Аваля — в тій самій торговій точці і в тому ж банкоматі. Все це я пояснила оператору.
Заблокувала картки та подала заявки на оскарження операцій. Пояснила, що я знаходилася в іншому місті. Оператор це бачив, коли приймав заявку, тому що я розраховувалася телефоном за 2 хвилини до спроб шахрайства з фізичними картками, а відстань між цими точками — 47 км.
Приват розглянув всі заявки за день та написав, що «провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої зяавки». Що там за коментарі написав оператор і чому вони суперечать — невідомо.
Аваль претензії сформував і відправив. Звичайно, я не маю надії на повернення, але вони хоча б спробували щось зробити.
Все це відбувається за кордоном. Коли блокували картки, оператор сказав, що я зможу виписати віртуальну картку на той самий рахунок, щоб мати доступ до грошей. Насправді, це неможливо: доступу в Приват24 немає, якщо немає активних карток, а пройти селфі-ідентифікацію я не можу, хоча зробила купу спроб.
Покладатися, но системи впізнавання обличь або автоматичні обробки заявок, так само як і на віруальну помічницу Яну (чи як її там звати) можна тоді, коли все це нормально працює. Але Приват відноситься до клієнтів як до вівців, які все стерплять. Для банку фізичний клієнт — це порошинка під ногами.
Нам дуже прикро, що виникла така неприємна ситуація
На наш жаль, з боку платіжної системи оскаржити операцію неможливо. В той же час, відповідно до умов надання банківських послуг, клієнт несе відповідальність за всі операції до моменту звернення в банк та блокування платіжної картки.
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. На нашому сайті ми склали кілька простих правил, як не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/safeness
У разі труднощів із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації. При зверненні в підтримку ви можете обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь, або описати ваше питання у повному обсязі, та далі діяти по підказкам вашого помічника.