Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обіцяли вийти на звʼязок, для врегулювання питання, а замість цього взяли та й заблокували картки та розірвали договірні відносини!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Юлія Шпилько 11 вересня 2023, 17:40
Одного «чудового» ранку, заходжу до застосунку приват24 та бачу, що мою картку обмежено, намагаюся звʼязатися з оператором, на що отримую відповідь: «чекайте, зʼясовуються обставини, проводиться перевірка коштів, що надходили на ваш рахунок, наш спеціаліст звʼяжеться з вами для врегулювання питання». А наступного дня я вже не змогла увійти до застосунку. Звʼязалася з оператором в онлайн чаті, пройшла верифікацію, а оператор відповів, що, на жаль, я не є клієнтом банку і доступ до приват24 заблоковано. На питання яка причина розірвання договору? Єдина відповідь- рішення банку! На рахунках залишилась чимала сума, це всі мої заощадження на сьогодні, на прохання перевести кошти онлайн на рахунок іншого банку відмовили, тільки особисто потрібно прибути до відділення ПриватБанку. Не схотіли навіть піти на зустріч у такий скрутний час, так як я перебуваю на тимчасово окупованій території і я не маю змоги, а тим паче таких коштів, щоб подолати тисячі кілометрів аби зʼявитися до відділення! Дуже прикро, адже я клієнт ПриватБанку вже багато років, ніяких боргових зобовʼязань не маю, чому не вийшли на звʼязок та не пояснили які саме платежі викликали підозру і навіть не намагалися зʼясувати обставини цих підозрілих переказів, не зрозуміло. Вважаю, що можливо було врегулювати проблему, а не приймати категоричне рішення розірвання договору.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2023, 19:42
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Тому вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби допомогти розібратись у ситуації.
Полезный комментарий
Юлія Шпилько 12 вересня 2023, 17:50
Питання врегульовано, дякую за підтримку!

Коментарі - 1

+
0
Юлія Шпилько
Юлія Шпилько
12 вересня 2023, 17:50
#
Корисний коментар
Питання врегульовано, дякую за підтримку!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Обіцяли вийти на звʼязок, для врегулювання питання, а замість цього взяли та й заблокували картки та розірвали договірні відносини!