Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повідомлення від ПриватБанка про відмову від підтримання ділових відносин

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Марина Василенко 10 вересня 2023, 2:25
Я є клієнтом банку вже багато років. За весь цей час жодних протиправних дій з мого боку не було. Завжди виконувала усі умови договору. 08 серпня 2023року я отримала лист на електронну адресу Повідомлення від ПриватБанка про відмову від підтримання ділових відносин зі мною, звинувачуючи мене у шахрайстві, після чого мої картки було заблоковано та вхід у додаток Приват24 також було заблоковано. При цьому зі мною для роз’яснення даного питання ніхто не зв’язувався. Я не розумію з чим це пов’язано, тому як на моїх рахунках не було надходження великих сум, я працюю офіційно і отримую заробітну плату на карту ПриватБанка. На разі перебуваю за кордоном, фізично у відділення банку потрапити не можу з наведених вище причин. Вважаю дії банка не обгрунтованими та не прийнятними для мне, що банк навіть не поспілкувавшись зі мною прийняв таке рішення. Виходить, що ПриватБанк розриває зі мною відносини без будь-яких розглядів і позбавляє у такий складний час мене можливістю користуватися його послугами. Я вважаю що це неповага до своїх клієнтів. Прошу вас допомогти мені в вирішенні даного питання! Ніяких протиправних дій з мого боку не було за весь час користування послугами ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2023, 10:17
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.

Коментарі - 1

+
0
Марина Василенко
Марина Василенко
14 вересня 2023, 15:50
#
Зі мною зв’язався представник ПриватБанку, сказав, що я можу надати деякі документи в чат-ботт, банк роздивиться дані документи і надасть мені відповідь щодо розблокування карток. Але, коли я зайшла в чат-ботт, щоб це зробити…мені написали що їм не потрібні мої довідки з роботи та інше, на підтвердження інформації по зарахуванням коштів по рахунках. Написали, що банк вже прийняв рішення розірвати зі мною ділові відносини! Дуже шкода, що банк нехтує своїми клієнтами та проявляє таку неповагу!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Повідомлення від ПриватБанка про відмову від підтримання ділових відносин