привласнють ваші гроші, які ви хочете зняти з їх банкомату — будьте уважні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
Наразі, банк не повідомив мені ні про перевірку банкомату, заяву на що я подавав (просто відмовилися надавати інформацію), ні про те як таке в принципі могло статися, що банкомат помічає операцію як таку, кошти за якої не видано, потім мені кажуть, що операція була «успішною». Наразі плюватьбанк робить все, щоб запевнити мене, що користуватися банкоматами привату — це втрачати гроші та час. Ви ж не відмовляєтесь, що банкомат надав неякісну послугу, не видавши гроші - так поверніть гроші і все. Ні. Ви не робите перевірку банкомату, відмовляєтесь повідомляти чи відбулася перевірка чи інкасація банкомату, відмовляєтесь приймати заяви стосовно неуспішної операції, хоча неуспішною вона була саме з боку привату, а не банку, який видав карту. А головне — під різними приводами — ви не повертаєте гроші. Ось що ми маємо з вашої сторони. Ви все можете перевірити. Як співробітниця гарячої лінії запевняла мене, що якщо банкомат написав, що сталася помилка та не видав гроші - то вони автоматично повернуться — але цього не сталося. І за 2 дні ваш співробітник повідомляє, що взагалі операція була «успішною» та відмовляється приймати заяву стосовно факту її неуспішності, відсилаючи мене до іншого банку. Але ще раз — помилка була у вашому банкоматі. Де логіка — її нема. Бо ваша задача — тримати чужі гроші у себе якомога довше. Це моя думка.
Доповідаю про розвиток ситуації. Мені зателефонувала співробітниця банку Іна та повідомила, що плюватьбанк не буде надавати мені інформацію стосовно цієї операції. Більше того — фактично Іна підтвердила, що плюватьбанк не хоче повертати кошти. плюватьбанк вважає, що операція, за якою не видали кошти є успішною поки не доведено зворотнє. А довести зворотнє буде неможливо, бо банк зробить все, щоб залишити гроші у себе. Співробітниця спочатку навіть відмовлялась надати інформацію, чи був перевірений банкомат, але потім заявила, що ніяких помилкових операцій у банкоматі не зафіксовано взагалі. Таким чином, станом на зараз — плюватьбанк привласним мої кошти. Не користуйтесь банкоматами цього банку — це небезпечно.
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 8 вересня 2023, 18:32
- #
Меня прихват банк ограбил на 4800гр еще в апреле. точно так же деньги не вернули
просто разбейте экран банкомата. другого способа наказать это жулье нет.
просто разбейте экран банкомата. другого способа наказать это жулье нет.
Ну навіщо розбивати. Треба притягати таких шахраїв до відповідальності. Доречі, сьогодні зафільмував як «без помилок» працює цей банкомат (на екрані була помилка, та повідомлення, що банкомат не працює) — тобто відеодоказ, що плюватьбанк бреше та привласнює гроші вже є. Простіше, напевно, буде зробити колективний позов. Бажано, щоб набралося якомога більше людей. Піднімемо розголос у медіа. Нехай знають як працює цей банк. Шахраїв треба просто віддавати під суд.
Додатково підтверджується, що це саме схема з метою заволодіння грошима. По факту — наскільки я зрозумів, приват спеціально відмовляється робити перевірку банкомату та не робить інкасацію до тих пір, поки у банкоматі не закінчаться кошти. Таким чином, коли приват проведе, нарешті, інкасацію — не буде ніякого залишку взагалі. Тоже у привата будуть всі підстави привласнити чужі гроші. Наявність свідків, які підтверджують, що я не отримав гроші, наявність відео, що банкомат працює з помилками — це їх не хвилює. Вони тишком-нишком роблять статус операції по зняттю грошей «успішна», а потім нехай людина спробує доказати, що вона не отримала гроші. Ось така шахрайська схема. Банку ганьба. Окремо напишу про некомпетентність підтримки.
Складно жити коли у вас хвора фантазія? Ви можете хотіти та думати що завгодно, але з правила які прийняті не ПриватБанком стосовно перевірки таких ситуацій- це робиться лише і тільки лише через подачу заявки про не вдала отримання грошей у вашому банку, а от вже ваш банк повідомляє платіжною систему віза/мастеркард, а вони інформують ПриватБанк . Бо фактично для привату ви ніхто- приват нічого вам не говорить так як вони не можуть знати що це дійсно ви знімали гроші, а може ви шахрай?
Тож логіки немає як раз у ваших діях щодо вирішення цього питання
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Що саме сталося: 05.09.2023р. я знімав гроші у банкоматі приватбанк. Однак, банкомат гроші мені не видав. На екрані банкомату після довгого очікування з’явилось повідомлення, що «Сталась помилка. Гроші не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на ваш картковий рахунок». Я відразу зателефонував на гарячу лінію банку. Там мені повідомили, що оскільки я знімав гроші з карти іншого банку — треба зв’язатися з іншим банком. Але оператор запевнила, що бачить, що операція зняття була з помилкою — то ж гроші повернуться в будь-якому разі найближчим часом.
Я відразу залишаю заявку на перевірку цього банкомату. Мені повідомили, що заявку прийнято та банкомат перевірять.
Далі я зателефонував до банку, з карти якого я хотів зняти кошти — там мені повідомили, що вони теж бачать, що сума заблокована банкоматом. Запевнили, що кошти буде повернено протягом максимум 3х днів.
На третій день я про всяк випадок зв’язався з плюватьбанком та запитав — який статус цього питання — чи перевірили банкомат, коли очікувати повернення коштів, бо за 3 дні нічого мені не повернули на рахунок.
Мені у чаті повідомили, що операція має статус «успішна» — тобто кошти з банкомату я отримав на думку фахівця приватбанку. На запитання чи перевірили банкомат за моєю заявою — відмовилися надавати будь-яку інформацію.
Таким чином, операція, яка 05.09.2023 мала статус «помилка» та кошти не були видані — вже 07.09.2023 отримала статус «успішна». Банк привласнив собі мої гроші. Перевіряти банкомат та надавати іншу інформацію у чаті підтримки мені відмовились. Також вперто відмовлялись прийняти заяву стосовно цієї ситуації, надсилаючи мене у банк, який випустив картку.
Таким чином, фактично, не надавши послугу «видача готівки» приватбанк вперто відмовлявся будь-яким чином це перевіряти, хоча саме цей банк надавав послугу та надав її неякісно. Саме цей банк залишив у своєму банкоматі мої гроші, тобто заволодів моїми грошима. Саме цей банк відмовився інформувати мене по статусу цієї операції, змінивши статус «помилка» на статус «успішна» та відмовився повідомляти чи була зроблена перевірка банкомату. приватбанк робить все, щоб заволодіти вашими грошима, та відмовляється повідомляти вам інформацію, якщо у вас виникає бажання все ж отримати власні кошти — ось така схема.
Мною була подана відповідна заява до банку за номером 66144468.
Грошей я так і не отримав станом на зараз.
Тож підходячи до банкомату — дивіться чий він. Якщо приватбанк — то цей банк може привласнити ваші гроші. Не користуйтесь банкоматами цього банку.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Наразі ваше питання передано відповідальним фахівцям, котрі проведуть додаткову перевірку стану операції, а також проаналізують ваше спілкування з підтримкою Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.