привласнють ваші гроші, які ви хочете зняти з їх банкомату — будьте уважні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Що саме сталося: 05.09.2023р. я знімав гроші у банкоматі приватбанк. Однак, банкомат гроші мені не видав. На екрані банкомату після довгого очікування з’явилось повідомлення, що «Сталась помилка. Гроші не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на ваш картковий рахунок». Я відразу зателефонував на гарячу лінію банку. Там мені повідомили, що оскільки я знімав гроші з карти іншого банку — треба зв’язатися з іншим банком. Але оператор запевнила, що бачить, що операція зняття була з помилкою — то ж гроші повернуться в будь-якому разі найближчим часом.
Я відразу залишаю заявку на перевірку цього банкомату. Мені повідомили, що заявку прийнято та банкомат перевірять.
Далі я зателефонував до банку, з карти якого я хотів зняти кошти — там мені повідомили, що вони теж бачать, що сума заблокована банкоматом. Запевнили, що кошти буде повернено протягом максимум 3х днів.
На третій день я про всяк випадок зв’язався з плюватьбанком та запитав — який статус цього питання — чи перевірили банкомат, коли очікувати повернення коштів, бо за 3 дні нічого мені не повернули на рахунок.
Мені у чаті повідомили, що операція має статус «успішна» — тобто кошти з банкомату я отримав на думку фахівця приватбанку. На запитання чи перевірили банкомат за моєю заявою — відмовилися надавати будь-яку інформацію.
Таким чином, операція, яка 05.09.2023 мала статус «помилка» та кошти не були видані — вже 07.09.2023 отримала статус «успішна». Банк привласнив собі мої гроші. Перевіряти банкомат та надавати іншу інформацію у чаті підтримки мені відмовились. Також вперто відмовлялись прийняти заяву стосовно цієї ситуації, надсилаючи мене у банк, який випустив картку.
Таким чином, фактично, не надавши послугу «видача готівки» приватбанк вперто відмовлявся будь-яким чином це перевіряти, хоча саме цей банк надавав послугу та надав її неякісно. Саме цей банк залишив у своєму банкоматі мої гроші, тобто заволодів моїми грошима. Саме цей банк відмовився інформувати мене по статусу цієї операції, змінивши статус «помилка» на статус «успішна» та відмовився повідомляти чи була зроблена перевірка банкомату. приватбанк робить все, щоб заволодіти вашими грошима, та відмовляється повідомляти вам інформацію, якщо у вас виникає бажання все ж отримати власні кошти — ось така схема.
Мною була подана відповідна заява до банку за номером 66144468.
Грошей я так і не отримав станом на зараз.
Тож підходячи до банкомату — дивіться чий він. Якщо приватбанк — то цей банк може привласнити ваші гроші. Не користуйтесь банкоматами цього банку.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Наразі ваше питання передано відповідальним фахівцям, котрі проведуть додаткову перевірку стану операції, а також проаналізують ваше спілкування з підтримкою Банку. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.