Мінфін - Курси валют України

Встановити

некомпетентні працівники центрального офісу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
andreshko 30 серпня 2023, 12:57
30.08.2023р зателефонував мені співробітник ПриватБанку, який назвався юрисконсультом. Для чого ця людина мені зателефонувала — я не зрозумів. Бо наскільки адекватною та професійною була розмова з оператором call-центру, що зафіксувала моє питання щодо умов карткового рахунку, настільки дивною і Зовсім непрофесійною була розмова з цим «юрисконсультом», який, нічого не скажу, телефонував в короткому часі після того як йому передали моє питання. Але відповідь якого звелася до «читайте на сайті, десь ця умова була, але я не маю зараз сайту перед очима і в якому розділі та пункті не скажу і взагалі не зобов’язаний вам роз’яснювати умови». Дякую звичайно. Але для чого це було? Дівчина оператор молодець. Юрисконсульт — Не Молодець і його відповідь викликає занепокоєння, що одна з найбільших фін.установ країни працює не для людей, а для «галочки» і замилення очей.
Приватбанк
Відповідь банку
30 серпня 2023, 13:37
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Вся інформація стосовно цієї ситуації вже передана відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше спілкування з представником Банку та проведуть з ним роботу за для уникнення таких ситуацій при подальшій комунікації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.

Коментарі - 1

+
0
andreshko
andreshko
31 серпня 2023, 12:39
#
Зателефонували, вибачилися, надали консультацію. Всього-навсього через два місяці як я задав питання, я отримав відповідь. Може і не все так погано. Принаймні видимість роботи з клієнтами і зворотнього зв’язку є. Дякую. Я розумію що важкі хвилини є в кожного. Але навіщо свій негатив передавати комусь від кого, нехай і в невеликій мірі, залежить Твоя зарплатня. Та й взагалі чому-б навіть юрисконсульту не бути хоча-б трохи більше людяним? Співробітники юридичного відділу формують виписку по картці клієнта на 70 сторінок (навіщось витрачаючи папір, та ще й мабуть принаймні в трьох екземплярах, при тому що в країні давно прийнятий електронний документообіг). Але не усвідомлюють, що частина з обігу , з цих 70 сторінок, то є їх зарплатня. Нехай в них буде все добре, та хай щастить. Добробуту та процвітання їм, їх родинам та ПриватБанку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / некомпетентні працівники центрального офісу