Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайство

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Олена Біловол 21 серпня 2023, 18:31
14.08.23 на телефон прийшло оповіщення про оплату товару в магазині «Сільпо» в м.Київ в сумі 10300 грн. Фізично знаходжусь в іншій країні. Картку відразу заблокували з залишком коштів. Відновити можливо лише за власної присутності. Залишились з дитиною без коштів. Подала заявку на шахрайство. Відповіли, що цю операцію здійснено в мережі іншого банку, суму списано з картки. Розгляд до 120 днів. Але почитавши відгуки на будь яких сайтах щодо шахрайства, кошти не повертають.
Приватбанк
Відповідь банку
21 серпня 2023, 18:54
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що з вами сталася подібна ситуація. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.

Коментарі - 3

+
0
SergeyNina
SergeyNina
21 серпня 2023, 20:12
#
Надеюсь вы обратились 14.08 сразу в суппорт Сильпо. Если Сильпо сразу бы отменили заказ сделанный мошенниками то деньги вам бы вернули. Если Сильпо не получило информацию вовремя и отдала заказ на эту сумму то Сильпо будет упираться и не возвращать вам деньги. Я думаю это был онлайн заказ. Если это не онлайн заказ и вашу карту как-то дублировали и оплатили товар на кассе дублем вашей карты то можете передать привет безопасникам приватбанка.
+
+2
SergeyNina
SergeyNina
21 серпня 2023, 20:16
#
Если это не технический сбой, а реально кто-то дублировал вашу карту и расплатился на кассе Сильпо на расследование уйдёт минимум несколько месяцев
+
+1
Олена Біловол
Олена Біловол
23 серпня 2023, 8:31
#
Яким чином звернутись до одержувача коштів??? Написано ж «Шахрайство». Кошти забрали, вкрали, тобто не за власним бажанням власника картки здійснений платіж. Одержувач за замовчуванням не поверне ці кошти тому, що займається шахрайством. А служба безпеки банку повинна слідкувати, щоб таких ситуацій не було. А якщо вже так сталось, то будьте добрі повернути викрадені кошти!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися