Шахрайство
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 21 серпня 2023, 20:12
- #
Надеюсь вы обратились 14.08 сразу в суппорт Сильпо. Если Сильпо сразу бы отменили заказ сделанный мошенниками то деньги вам бы вернули.
Если Сильпо не получило информацию вовремя и отдала заказ на эту сумму то Сильпо будет упираться и не возвращать вам деньги.
Я думаю это был онлайн заказ.
Если это не онлайн заказ и вашу карту как-то дублировали и оплатили товар на кассе дублем вашей карты то можете передать привет безопасникам приватбанка.
- +
- +2
- SergeyNina
- 21 серпня 2023, 20:16
- #
Если это не технический сбой, а реально кто-то дублировал вашу карту и расплатился на кассе Сильпо на расследование уйдёт минимум несколько месяцев
- +
- +1
- Олена Біловол
- 23 серпня 2023, 8:31
- #
Яким чином звернутись до одержувача коштів??? Написано ж «Шахрайство». Кошти забрали, вкрали, тобто не за власним бажанням власника картки здійснений платіж. Одержувач за замовчуванням не поверне ці кошти тому, що займається шахрайством. А служба безпеки банку повинна слідкувати, щоб таких ситуацій не було. А якщо вже так сталось, то будьте добрі повернути викрадені кошти!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Нам дуже прикро, що з вами сталася подібна ситуація. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.