Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заявка на повернення коштів № 2618954

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
golovachm 8 серпня 2023, 15:24
Зареєстрував звернення на повернення коштів, надав усі необхідні документи, співробітник підрозділу по роботі з пертензійною роботою вирішив в односторонньому порядку закрити звернення, не надавши жодних причин. Що саме сталося — придбав товар в інтернет магазині, він надійшов неналежної якості, відкрив диспут на PayPal, там заблокували аккаунт, потім звернувся до банку, зареєстрували звернення, надав усі необхідні документи та чек з Укрпошти про повернення товару, товар надійшов на поштове відділення відправника у відділ доставки. Від приватбанку надійшов лист — надати документу про отримання товару продавцем, я відповів, що продавець отримав кошти за товар і, можливо, він і не буде його зовсім отримувати, на що я отримав смс із приватбанку, що провести претензійну роботу неможливо. Якась нісенітниця виходить, хто такий розумний працює в підрозділі і прийняв таке рішення залишається здогадкою, але я дуже прошу розібратися в цьому і якнайшвидше звільнити цього бездаря!
Приватбанк
Відповідь банку
9 серпня 2023, 9:36
Вітаємо.
Для подальшої можливості оскарження необхідно надати підтвердження отримання товару продавцем.

Коментарі - 4

+
0
SergeyNina
SergeyNina
9 серпня 2023, 1:31
#
Древнее мошенничество. Шлют брак или фуфло. Вы его отправляете назад, но его никто не забирает вообще. Проблема в том что для возврата денег вам продавец должен забрать товар обязательно. Пробуйте связаться с техподдердкой платформы где купили
+
+13
golovachm
golovachm
9 серпня 2023, 9:47
#
Це не зовсім так — If related to goods received that are faulty or different to what was ordered, you must have returned or attempted to return the goods.
Переклад — Якщо це пов’язано з отриманими товарами, які мають дефекти або відрізняються від замовлених, ви повинні повернути або спробувати повернути товари
Товар мною повернутий
+
+13
golovachm
golovachm
9 серпня 2023, 9:52
#
Відповідно до правил платіжної системи я не зобов'язаний підтверджувати факт отримання товару продавцем, я повинен повернути його назад або спробувати повернути!
+
0
golovachm
golovachm
22 серпня 2023, 12:25
#
Прошу надати витяг з правил платіжної системи, яку інформацію, як покупець, я повинен надати до банку, для початку претензійної роботи щодо повернення коштів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку