заморозили гроші підприємця
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
О саме такий текст мені роздрукувала оператор в відділі приват банку. Я ще раз наголошую, що чек з терміналу я надіслала!!! Ніяких листів від fraud@privatbank.ua я так і не отримала, як і відповідей. В системі ПРРО я зафіксувала розрахування терміналом. Чек я відправила на пошту. Я надаю прслуги, які докази я ще маю надати??? Фото клаєнта після перманентного макіяжу??? А ось цю вашу стандартну пісюльку, яку ви відправили, це все вирішення вашого питання!!!
Все залежить від швидкості надання данних клієнта, серйозно??? А хто на мій лист відповість??? І чи відповість на нього взагалі!!!
Після написання сюди, гроші зайшли на рахунок. Тобто я достукалась. Шкода що в такий неприємний спосіб.
- +
- 0
- valeriya1301
- 9 серпня 2023, 10:38
- #
Нічого вам не віддадуть, я вже чекаю майже пів року, на листи не відповідають, у чаті інформації немає, просто шахраї від Приват банку співробітники цього банку крадуть наші гроші.
Теж дуже постраждала від них, один висновок ніколи не користуватись Приват банком, тому що вони просто крадуть ваші гроші
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Клієнти розраховуються зі мною за послуги через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.
Я сьогодні зранку пішла в приват, де мені повідомили що мені відповіли. Ми перевірили адрессу моєї електронної пошти, на пошті перевірили листи і папку спам, але ніякого листа там немає. Мені оператор каже в додатку, ми з нею разом перевірили приват 24 і бізнес приват, і ніякого повідомлення чи листа не знайшли. На що мені відповіли — дивно, стоїть помітка що лист вам надіслали. Єдине чим я можу вам домогти, це роздрукувати відповідь яку я бачу на єкрані.
Там написано що вони надіслали мені лист, де написали що я маю їм надати, які документи, бо вони чомусь вирішили, що операція підозріла і заморозили мої кошти. І що тривалість вирішення мого питання, залежить від швидкості надання їм данних які вони просять. А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинна від цього страждати??? І орегдодавцю мого робочого приміщення мені теж за оренду цією бумажкою розраховуватись???
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua