Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентні оператори, які залишили з проблемою сам на сам

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Павло Донцов 23 липня 2023, 23:07
Почав більш активно користуватися приватом (бо є багато гарних ідей). Виникла проблема, що карта саме від привата в Гугл гаманці через деякий час перестає працювати при оплаті в магазині. Тобто пише про перевищення якогось ліміту і більше не працює взагалі, навіть через декілька днів. Перший раз порадили просто видалити і ще раз додати. Спрацювало, але через невеликий проміжок сталося те ж саме. На цей раз мене послали зв’язатися з Візою, типу це вони, це їхні лімити. Дивно, але ок, я зв’язався з Візою, і мені відповіли, що вони не зберігають транзакцій і ніяких персональних лімітів не мають, тому якщо банк вважає, що це щось з ними, то нехай робить запит сам. Я передав це в чаті підтримки. Приват сказав, що так, це мабуть проблема Гугл гаманця, і щоб я зв’язався з ними. Ну ок, зв’язався з ними і вони сказали, що ніякий обмежень з їх сторони немає. Що всі мої карти працюють без проблем і тільки від приватна є відмова. Тобто як пояснили відмова в транзакції була зі сторони банку. Я всю цю відповідь знову кинув в чат привата. Після чого все заглохло, знов порада видалити картку з гаманці! І типу це не їх проблема. Я просив створити тікет на програмістів, бо це не нормально, нехай вони перевірять по логах в чому проблема. Але оператор щось буряка і говорив одне, що це не у них проблема. А у кого тоді? Я вже сам з усіма зв’язався! Не ви! А я сам! І всі сказали, що це не у них. І це очевидно проблема не у них, бо вони не мають подібних персональних лімітів! Я просив надати мені іншого оператора і так далі. Але той оператор тупо повторював одне… Тобто банк тупо кинув мене сам на сам з проблемою і ніяких методів вирішити не надав… І я реально вже шкодую, що завів х суму своїх доходів в цей банк. Бо якщо виникають реальні проблему, прорватися через некваліфікованих операторів і вирішити проблему неможливо. Мабуть буду потрохи виводити гроші, бо якщо буде більш серйозна проблема, то можна її і не вирішити…
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2023, 11:30
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію. З боку Банку обмежень на проведення даної операції немає.

Коментарі - 3

+
0
Jokets
Jokets
24 липня 2023, 7:02
#
Цікаво що всі вам відповіли що в них проблем немає, але ви чомусь вирішили докопатися до привату) чому не до візи чи гугл?
+
0
Павло Донцов
Павло Донцов
25 липня 2023, 11:33
#
Все просто, Віза НЕ зберігає інформацію по транзаціях, тому просити мене з’ясовувати у них по конкретним транзакціях це тупо (тобто оператор вже некваліфікований). На що вказала і техпідтримки самої Візи. В гугл гаманці стабільно непрацює тільки ця картка. Підтримка гугла мені надала досить обширну відповідь, яку я переслав банку (не знаю, може треба було їм зробити переклад з англ.))). І гугл сказав, що відмова прийшла саме від банку. І у них взагалі немає ніяких обмежень, вони просто як посередник. Але головне те, що саме банк контактує з гугл і візою, щоб їхні карти працювали в цих системах. Тому, якщо навіть це не конкретно проблема банка (наприклад змінилася апі у гугл чи ще щось таке, а програмісти не встигли відреагувати), то розслідувати це повинен не я, а саме приватбанк! А після цього повідомити клієнтів, щоб вони розуміли, що відбувається, а не слати клієнта то в візу, то в гугл, аби відчепився…
+
0
Павло Донцов
Павло Донцов
25 липня 2023, 11:51
#
Для приватбанку: я розумію, що обмежен зі сторони банку немає. Але ваші робітники повинні розуміти, що на 99.9 відсотків немає обмежень і зі сторони інших систем, бо це не їх задача. Це схоже якась внутрішня помилка/конфлікт, можливо яка і не пов’язана напряму з банком. Так ось я і просив дослідити, що це за помилка, а не слати мене то в Віза, то ще кудись… А потім просто повторювати «зі сторони банку обмежень немає», на будь яку просьбу допомогти зрозуміти, що за проблема. Бо обмежень ні у кого немає, а картка непрацює. Виходить глухий кут.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Некомпетентні оператори, які залишили з проблемою сам на сам