черговий «злив» конфіденційних данних або як за допомогою приватбанку шахраї намахують своїх же співгромадян
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- SergeyNina
- 24 липня 2023, 1:11
- #
Это не слив данных. Это сбой.
Если у вас не было задолженности перед приватом и деньги не пошли на погашение задолженности то это сбой в работе
Все платежи 23:59:59 это как правило сбой в работе или ошибка процессинга платежей
Автовозврат обычно до 24 часов или через поддержку
- +
- 0
- icatcatcat
- 24 липня 2023, 14:15
- #
Ага, і фейк платіж рівно через 7 хвилин після зарахування реального платежу це теж технічний збій?)
- +
- 0
- icatcatcat
- 25 липня 2023, 12:14
- #
Оновлення ситуації: оператори приват банку роблять вигляд що нічого не сталось і що начебто не правомірне списання коштів — це є норма і так і повинно бути🤦🤦🤦 ПРИВАТ БАНК ПОКРИВАЄ ШАХРАЇВ…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
>14:21:01 із карти привату на мою зайшли гроші (сума не велика, 600грн)
>14:28:01 на мою карту поступив відхилений платіж на суму 600грн
>23:59:59 із карти було списання -600грн підписане «P24 CR MD UA|DNIPRO|DNIPRO| UA» списання пройшло без підтвердження платежу із мого боку, просто гроші зникли і усе.
Важлива інформація: данні моєї картки відомі тільки мені, у людини котра переводила гроші був тільки номер картки, ані дати на картці ані CVV коду я нікому і ніколи не передавав!
Далі я звернувся із проблемою у службу підтримки мого банку, від них я почув тільки що мені повернуть кошти але головного я не дізнався. А саме: як так сталося? і що робити щоб таке не повторилося у майбутньому?
Можливо сам приват банк захоче відповісти на ці питання? Бо суми по карті проходять різні і я дуже не хочу щоб таке повторилося із більш вагомою сумою!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.