Повне дно!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- lanatkach73
- 23 липня 2023, 19:34
- #
Брехня,проблему не усунуто,надіслати за вимогою банку фото не можливо, так як ні куди фото прікрепить,ні адреси,щоб написать немає .В чаті банку на питання, як надати фото карти,оператор просто зникла,отакі справи.
- +
- 0
- lanatkach73
- 24 липня 2023, 17:02
- #
Минфин,даже дякую!Проблему вирішено!!!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
одна і та ж проблема, другий рік поспіль.Я тимчасово переміщена особа, мешкаю і працюю в Словаччині У приват 24додала свою карту Uni Credit, для переказу коштів через сайт на карту Привату (золота універсальна), але не все то золото, що так зветься.Банк пропускає декілька переказів, а далі починає видавати Помилка, операція скасована банком з метою безпеки.І вже ні через які інші сервіси переказ на карту не надходить.Раніше хоч були деякі толкові оператори і допомагали вирішувати цю проблему, а зараз — катастрофа.Некомпетентні, де їх набрали історія замовчує Відповідь одна-винні і Uni Credit,і інші сервіси,і хто завгодно, але не Приват, карта активна, а що перекази не зараховуються, так ідіть в Uni Credit, а що Uni Credit підтверджує перекази, а Приват їх скасовує, то все одно винен хто завгодно, але не Приват, А вчора, при зверненні до служби техпідтримки, телефоном з-за кордону, голосовий помічник Яна порадила скористатись терміналом, я вже всю Словаччину оббігала, але терміналів Привату тут нема, чи вони цього не знають, як вирішити проблему не знають несуть тільки якийсь брєд, що банк тут не при справі. І неможна навіть домогтися щоб склали заявку до техвідділу, як це робили обізнані фахівці і проблема на якийсь час вирішувалась.А зараз повне дно!!!
Перепрошуємо за ці незручності. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково проводимо з метою недопущення різного роду ризиків. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб допомогти розібратись.