Мінфін - Курси валют України

Встановити

Видалено фінансовий номер телефону через помилку ШІ - голосового помічника Яна

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
OlenaChe62 19 липня 2023, 21:24
Намагалася перевести кошти з однієї власної карти на іншу через Приват24. Згідно з новою політикою, банки тепер запитують авторизацію користувача навіть якщо йдеться про переведення коштів між власними рахунками. Мені було запропоновано зателефонувати на 3700 і пройти авторизацію по телефону. Голосовий помічник Привату — Яна (штучний інтелект) не розпізнала мої дані, повідомивши що та інформація, яку озвучила я (клієнт Привату вже багато років) і та, що є в системі — не збігаються. Моментально мій номер телефона був видалений з системи як мій фінансовий і, як результат, заблоковано вхід до Приват24. Намагалася написати в чат Привату24, але з оператором з'єднують тільки авторизованих користувачів. Для всіх інших — нескінченний «спілкування» з чат-ботами — оберіть зі списку базових питань і отримайте базову відповідь. По телефону, знову ж таки, голосовий помічник Яна не переключає на оператора, бо не розпізнає базові голосові команди. Це проблема штучного інтелекту та програмування (не переключати на людину-оператора) у більшості установ у деяких країнах (не тільки в Україні) які не бажають спілкуватися з клієнтами. Основне питання — як надалі користуватися послугами Привату, якщо їх голосові та інші ШІ помічники будуть при кожній операції невірно розшифровувати названі дані — блокувати телефони і доступ до послуг? Наразі я працюю і не можу фізично вибратись до фінансової установи для того, щоб розібратися у тому, що сталося. Отримати допомогу он-лайн для мене така опція не працює, завдячуючи цим ШІ. Мені б хотілося поговорити з живою людиною з технічної підтримки ПриватБанку для отримання роз’яснень. А також хотілося б, щоб надалі штучний інтелект було вилучено як елемент при авторизації клієнтів, якщо програмування не дозволяє якісно розпізнавати людську мову.
Приватбанк
Відповідь банку
20 липня 2023, 10:19
Вітаємо.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!

Коментарі - 9

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
19 липня 2023, 21:41
#
«тепер запитують авторизацію користувача навіть якщо
йдеться про переведення коштів між власними рахунками»

авторизационный запрос — это либо ответ цифрой «1»
на звонок из банка, либо ввод ОТР-пароля, пришедшего
в смс-ке в форму подтверждения перевода.

В вашем конкретном случае была активирована функция
верификации клиента, а не авторизация р2р-транзакции…
+
+15
OlenaChe62
OlenaChe62
19 липня 2023, 22:15
#
Тут справа не в тому, чи це авторизація чи автентифікація. Справа в тому, що вони довірили проводити автентифікацію ШІ, який не може розшифрувати, коректно, мову. Відповіді надавались чітко і повільно. А також справа в тому, що якщо клієнт опиняється в такій самій ситуації як я сьогодні - то єдиний вихід це іти до відділення банку і там вирішувати проблему, бо вони видаляють номер із системи і все — ти не клієнт: тебе не переводять на спілкуванням із людиною в чаті. А телефоном не вийде, бо через ШІ не пробитися. Це замкнене коло. Не всі можуть собі дозволити витрачати години у відділенні поки дочекаєшся своєї черги. І якщо такі ситуації будуть повторюватись, то це великий мінус для банку.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
19 липня 2023, 22:48
#
«Тут справа не в тому, чи це авторизація чи автентифікація.»

Повторюсь…
авторизационный запрос — это либо звонок из банка
на финансовый номер телефона с просьбой подтвердить
транзакцию нажав цифру «1» либо ввод ОТР-пароля,
пришедшего в смс-ке в форму подтверждения перевода.

Всё остальное — это не авторизация транзакции,
а верификация клиента Приватбанка.
+
0
OlenaChe62
OlenaChe62
20 липня 2023, 13:47
#
Я дуже рада що є люди, які будуть чіплятися до термінів ігноруючи наявні проблеми в системах тих чи інших установ.В даному випадку, ПриватБанку. Я вас зрозуміла з першого разу, але термінологія не виправить ситуації в прогалинах програмування ШІ і небажання банку покращувати обслуговування. Т. е. що вони відгороджуються від спілкування з клієнтами за ШІ (не саме доцільне рішення) та за відписками не робить банку честі.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
19 липня 2023, 23:48
#
У вас верификациия клиента. Вам нужно было просить Искусственный интеллект переключить на живого оператора. Если у человека речь не чёткая или посторонние шумы рядом то система распознавания речи не работает корректно. Да, ждите ответ банка вам помогут.
+
0
OlenaChe62
OlenaChe62
20 липня 2023, 13:41
#
ШІ не переключав мене на людину-оператора. Мова в мене чітка. Дефектів не маю. А те, що банк відповів — це нісенітниця — шаблон.
+
+17
Danilich
Danilich
20 липня 2023, 8:36
#
На мой взгляд этих роботов на горячй линии понаставили лишь бы отбить охоту людям звонить. На живого человека переключают если многократно говоришь «оператор»
+
+1
Qwerty1999
Qwerty1999
20 липня 2023, 11:12
#
Роботов понаставили, потому что им не надо платить зарплату, они не болеют,
не возмущаются, когда надо работать в ночную смену, и не уходят летом в отпуск,
чтобы оздоровить своих малолетних детей.
+
0
OlenaChe62
OlenaChe62
20 липня 2023, 15:15
#
Хочу додати наступне: відпросилася з роботи. Прийшла до відділення Привату. Разом зі мною було ще 3 людини, яких заблокувало після проходження автентифікації/верифікації особи за допомогою ШІ. Консультант відповів, що ШІ самостійно приймає рішення щодо отриманої від клієнта інформації в процесі автентифікації для запобігання шахрайських дій. І в даних випадках (мене і інших клієнтів що звернулися сьогодні до відділення з такою ж проблемою) — ШІ прийняло рішення про те, що на тому боці шахрай!
Це взагалі повна нісенітниця — довіряти дірявій програмі приймати самостійні рішення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Видалено фінансовий номер телефону через помилку ШІ - голосового помічника Яна