Черезмірна секьюрність або захист власних коштів від себе
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Зробив інтернет картку для реєстрації на таких ресурсах як AWS та Oracle Cloud (хмарні провайдери) де при реєстрації з рахунку знімають та миттєво повертають 1$ для верифікації. З Oracle Cloud все прошло без єдиної проблеми але пізніше (через декілька днів) з AWS картку «Обмежили». В мобільному додатку Privat24 запропонували розблокувати цю інтернет картку відповівши на стандартні запитання такі як «Ф.І.О, адреса, чи підтверджуєте що це Ви і т.д.» на що я все відповів але останнім кроком потрібно зробити СЕЛФІ з документом та надіслати їм. Nani?! А навіщо тоді були ті кроки секьюрності щоб вберегти мене від злоумисників та зберегти мої кошти (цілий доллар…)?! Більш принципово вирішив не робити цього.
На наступний день намагався зв’язатися з оператором в онлайн чатах підтримки, де бот взагалі не пропускає. Ти йому про зв’зок з оператором, а він тобі теми на вибір. Короче, ховайся в жито, а не підтримка. Написав листа на help@pb.ua, розписав ситуацію, прикріпив скріни на що вони відповіли: «Зв'яжіться з оператором в онлайн чаті. Вони також мають право запросити у вас фото або відеодзвінок.» Ще короче, з горе навпіл зв’язався з оператором в чаті де в кінці запросили ВІДЕО ДЗВІНОК для підтвердження моєї особистості мотивуючи це тим, що вони дуже хочуть захистити кошти клієнтів (нагадую про 1$). Ну хай буде заблокована картка вічно, мені то що… З AWS та Oracle я всі питання вирішив, переніс біллінг на картку моно за 5 хвилин максимум.
Я трохи прочитав інші відгуки і моя НЕпроблема взагалі сміхотворна. Схоже привату взагалі начхати на репутацію та оцінки від клієнтів. Прикро, але колись був просто ТОП банк.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.