Мінфін - Курси валют України

Встановити

Невиплата страхового відшкодування Захист на кожен день

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
LesyaShulga2211 10 липня 2023, 15:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Доброго дня! Я є клієнткою ПриватБанку з 2012 року і весь цей час сплачувала внески на страхування Захист на кожен день. 25 червня 2022 року я отримала побутову травму перелам ноги і компресійно-уламковий перелам хребця 4L. 26.06.2022 я звернулася до найближчого відділення банку і надала медичні довідки для отримання страхового відшкодування. Але спершу у мене визначили забій хребця і дали направлення на МРТ. Я повідомила про це менеджера банку. Вона сказала, що це не проблема і я можу пізніше донести документи.
07.07 2022 я пройшла МРТ і у мене було встановлено компресійно-уламковий перелам хребця. Моя донька донесла медичні довідки у банк і віддала менеджеру.
Але страхова виплатила мені лише 2200 грн відшкодування за перелам ноги і відмовила у виплаті за перелам хребця.
Я вже рік лікуюсь і проходжу реабілітаціїю. Зараз мене направили у стаціонар на встановлення групи інвалідності.
Коли я звернулася до банку з питаннями щодо страхового випадку, мені дали номер менеджера страхової, який відмовився давати мені будь-які роз’яснення.
Я збираюсь відстоювати свої інтереси в суді і мені необхідна наступна інформація:
1. Назва страхової компанії.
2. Номер мого страхового полісу Захист на кожен день.
3. Інформація по виплаті мені страхового відшкодування.
4. Письмова мотивована відмова у виплаті відшкодування втрати здоров’я через перелам хребця.
Менеджери банку і страхової компанії відмовляється надати мені таку інформацію.
У разі необхідності можу надати медичні довідки
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 18:31
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі описаної ситуації.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Невиплата страхового відшкодування Захист на кожен день