Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
rene23 17 серпня 2024, 1:51
Вітаю.
Ситуація наступна: я пенсіонер-жінка знаходжуся на окупованій території (тобто відвідати відділення банку не є можливим), робила процедуру реєстрації для відкриття пенсійної картки (для виплат), всі необхідні документи є (внутрішній паспорт старого зразку, ІНН, пенсійне посвідчення). При першій спробі у зв’язку з поспіхом (тому що не зажди є швидкісний інтернет), при подачі всіх документів я випадково сфотографувала 4−5 сторінку внутрішнього паспорту не свою, а мого чоловіка, тому що паспорти лежали поруч. І після цього система відхилила мою заявку, що логічно. Але було наголошую 7 спроб (!!!) протягом ДВОХ місяців і всі ці рази система відхиляє мої заявки без пояснення причин. Подаються документи належної якості, фото документів всі читабельні і гарної якості, просто, (як я думаю) це зв’язано с першою хибною спробою. Варіант того, що я роблю щось не так або фотографії роблю якось некоректно, або погане освітлення, тощо — виключено. Нам вдалося з ПЕРШОЇ спроби зробити всі ці дії і відкрити картку моєму чоловіку без серйозних зусиль. Ситуація патова, оператори в чаті нічим допомогти не хотять, були також створені заявки і надана інформація до технічного відділу, де я робила запис екрану зі своїми діями при реєстрації. Відповідь стандартна фото не тої якості, хоча всі вимоги додержані. Проблема виникає на останньому завершуючому етапі, коли вже вся інформація подана і всі фото документів прийняті, перед дзвінком оператора. Наголошую, що в процесі реєстрації фото яке не є читабельним при заповнювання анкети сразу відхиляється, і просить перефотографувати. В мене всі фото система приймає!!! Тобто проблема в системі прийому і опрацюванні моєї реєстраційної заявки, за всі 7 спроб (!!!) ми вже все перепробували. Зі своєї сторони могу точно запевнити, що всі надані мною фото і інформація були належної якості, бо інакше не змогла б після однієї з моїх невдалих спроб — зареєструвати свого чоловіка з першої спроби. ПРОБЛЕМА ТЕХНІЧНОГО ХАРАКТЕРУ зі сторони системи прийому і опрацювання заявки на реєстрацію. Для вирішення мого питання потрібен небайдужий і компетентний фахівець банку. Нажаль не можу отримати свої зароблені гроші, питання виживання. Дякую за допомогу. Слава Україні!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 10:02
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Vova3010 16 серпня 2024, 23:22
Ніколи не беріть авто в лізінг в Приватбанк. Виплатив авто і отримав усі документи на переоформлення у сервісному центрі на себе. В яке відділення СЦНАП я незвертався, навколо була лише одна відмова. Приватбанк перебуває в реєстрі боржників.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 9:51
Вітаємо. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Oleg285 16 серпня 2024, 22:43
Сьогодні 16.08.2024 Було заблоковано мою карту Приват я зателефонував в підтримку нащо відповіли мені що що шановний клієнт на жаль до банку надійшла скарга які було зараховано на вашу картку 08.08.2024 у сумі 4000 гр. на що я передивився свої платежи і не виявив такого платежу і числа.А виявив 09.08 2024 року.Це як розуміти і заблокували мені на 30 дні. В мене на іншій карті взятий кредит нащо я наголосив чи можна їх перекинути і погасити щоб не платити проценти, мені відповіли що ні!!! На карту яка заблокована приходить заробітна плата, а користуватись я не можу!!! І я так розумію що можна подати скаргу раніше скинути кошти і потім заблокувати карту!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 серпня 2024, 9:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
Заурі Хелашвілі 16 серпня 2024, 14:45
ПриватБанк — це найгірший банк України.
Користувався їм багато років, але раптом всі мої картки були заблоковані. Звісно причини блокування ніхто не повідомив. На мій дзвінок відповили: «Чекайте 7 днів, ми Вас повідомим». Наступного дня мені заблокували вхід у Приват24. А ще за день зателефонували, та сказали, що банк розриває співпрацю зі мною, та мені потрібно прийти у відділення банку та написати заяву. На питання, чи можливо поновлення співпраці, та розблокування карток, відповідь — НІ.
Тобто Банк собі щось вигадав, і тому картки заблоковані, співпраця розірвана, причини ніхто не повідомляє, ніяких пояснень від мене нікому не потрібно. При цьму картки були заблоковані після вхідного платежу на мою картку у сумі 1280 грн. Всього вхідних платежів на картку за місяць було 4 або 5.
Банк вважає платіж на 1280 грн проявом тероризму або ухилянням від податків? Ви не розуміете, що люди можуть допомагати одне одному, або давати у борг? Ви не вважаете необхідним запитати у клієнта, якщо Вам щось не сподобалось?

Нікому не раджу цей банк (у лапках). Особливо ні в якому разі не ложить гроші на депозит. Бо при розірванні банком співпраці, всі Ваші відсотки будуть анульовані. А для розірвання співпраці ПриваБанку не потрібно майже ніяких причин.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 серпня 2024, 15:19
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
GoodbyeVAB 16 серпня 2024, 14:17
Ну що панове, ось і мене спіткала ця доля.
Клієнт банку напевно років 30 вже.
Виводжу іноді з бінансу заощадження кілька тисяч доларів на місяць невеликими платежами p2p.
Не міняла, величезних сум не проганяю.
І ось одного чудового дня я не зміг зайти в додаток.
При дзвінку на 3700 робот чемно сказав, що банком прийнято рішення розірвати зі мною договір, і мені слід з’явитися до відділення написати заяву на переказ коштів до іншого банку.
Невелике лихо, благо є інші банки.
Але шановні, ви так зовсім без клієнтів залишитеся.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 16 серпня 2024, 15:15
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
polir 15 серпня 2024, 18:52
Спочатку блокують магазин з вигаданої причини. Потім просять внести правки, які вже і так існують. Після цього не відповідають декілька днів.
monitoringmerchant@privatbank.ua — працюють неадеквати
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 19:59
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Привіт!
Приватбанк, ваш віртуальний помічник «Яна» не допомагає, а тільки заважає вирішити проблему.По-різному переформульовую для «Яни» запит за ключовими словами, але розуміє вона через раз.Будь ласка, дозвольте переключати на живого менеджера швидше.А потреба поговорити з живим працівником інколи буває дуже нагальна.
Із- за «Яни» виникає бажання взагалі не працювати з Приватбанком
Також вчора так і не дочекалась зв’язку з менеджером (в очікуванні 25 хв), є скрін екрана дзвінка
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 16:31
Вітаємо.
Яна віртуальний помічник, котрий допомагає з'єднатись з потрібним оператором і це дозволяє максимально скоротити час очікування. У разі виникнення непорозумінь, для з'єднання з оператором достатньо перефразувати питання. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або з мобільного застосунку. Вибачте за створені незручності!
Проблема вирішена
Olexandranew 15 серпня 2024, 7:21
Вимкнули світло і 500 гривень залишились в банкоматі, вони не встигли зарахуватися. Коли тебе запевнили, що гроші точно зарахують. Коли ти розумієш, що операція не відбулася, але тобі кажуть не переймайтеся, гроші точно надійдуть. Тричі перепитала, отримала впевнену відповідь гарячої лінії, що все зарахується. І от нічого не зарахувалося, хтось вкрав в тебе гроші, а ПриватБанку повністю *** . Бо в тебе нема гарантій, люди не відповідають за свої слова, не несуть ніякі покарання. Співробітники можуть тільки пообіцяти, налапшати. Слава Богу, я встигла положити основну суму, а не залишила в банкоматі 20000. Так 500 не великі гроші, але це класний індикатор. Навіть на такій сумі тобі не пішли на зустріч, не розібралися, не повернули. Розчарування.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 9:42
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої додатково Вас проінформуємо в особисті повідомлення. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Zhanna2134 15 серпня 2024, 5:42
Доброго дня, вибачте, але мене ''викинули'' з обслуговування в банку. Я GOLD клієнт Вашого банку понад 15 років. За допомогою менеджера онлайн підтримки вдалось дізнатись, що мене помилково заблокували, посилаючись на статтю 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Чи може бути це блокування пов’язано з тим, що я прийняла оплату через p2p від 3-ї особи на Binance? Я можу надати докази переводу та листування на біржі, а також докази легальності усіх операцій по моїх картках, щоб сприяти скорішому розблокуванню та скасуванню помилкового рішення.

Пишу Вам четвертий лист, тепер вже і на Мінфін з проханням пояснити причину блокування моїх рахунків. Я ні в кого ніколи нічого не взяла, нікого не скривдила, не обманула. Я прошу посприяти роботі мого персонального менеджера (067−569−49−22), яка не змогла через мій фінансовий номер увійти в систему банку. Так не буває, щоб установа не реагувала на листи та повністю ігнорувала людину.

Не можна добитися ні від служби підтримки, ні від кого — конкретного, а не формального пояснення причини блокування і про що я повинна пояснити чи що зробити для розблокування. Я не розумію, що від мене вимагається конкретно. Я не вчиняла нічого протиправного. У попередніх листах я писала про стан моїх справ, ми ні в кого нічого не просимо, просто відновлення права користуватися своїми коштами. В чужому краю, старі батьки 80 річного віку, які потребують постійного догляду, Ви просто неначе насміхаєтеся. В перші місяці я мушу тут за якісь кошти зняти квартиру і вчинився ваший блок карток. Я не розумію причини такого знущання. Прошу допомоги. Сподіваюся на Вашу відповідь. Всі мої листи на Ваші адреси було надіслано згідно з правилами, вони підписані цифровим підписом, але з вашої сторони всеодно ігнорування та стандартні відписки менджерів.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2024, 9:32
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
svetamart 14 серпня 2024, 14:15
Пишу свій відгук для майбутніх клієнтів, які хочуть отримати адреналіну, НЕ ДЛЯ БАНКУ, бо як вже перевірено банк нічого не вирішує, він навіть не намагається розібратись у проблемі, йому не до цього, в нього достатньо клієнтів з такими відгуками, тому він просто ігнорує та ухиляється від вирішення проблемних питань. На телефоні — роботи, в чаті — роботи, оператори відповідають по шаблонам, яким їх навчили. Думати про клієнта, це дуже складно та навіщо, простіше скопіювати готову відповідь з інструкції і все. Діджитал банк це точно не про ПриватБанк, бо технічні проблеми не знають як вирішити. Описувати всю суть проблеми вже не маю ні бажання, ні часу. Вони мене за три доби вижерли повністю😔
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2024, 15:33
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Demydyk 13 серпня 2024, 16:58
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Дніпра, 21
Хочу подякувати за гарний сервіс «перевипустити картку». Дуже все швидко і якісно здійснилося! В додатку «Приват24» по інструкції все зробила, пройшла всі кроки у вихідний день, а в понеділок в післяобідню пору вже дістала з поштомату Нової Пошти поруч з домівкою конверт з новою карткою. Було в мене питання, на яке просто швидко і доходчиво відповів оператор в додатку з «онлайн підтримки».
Дуже дуже дякую!!!
Працюйте та процвітайте 🖖🇺🇦🙏🇺🇦
Слава Україні!!!

P. S.: Ота європейська паперова бюрократія — тихесенько покурює десь у куточку на тлі Української діджіталізації (якщо я правильно висловилась, але ви зрозуміли, егеж?)
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 серпня 2024, 17:15
Добрий вечір!
Ваш відгук – це найкращий доказ успіху нашої команди. Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
Проблема вирішена
Eleonorka1982 13 серпня 2024, 11:10
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Клубна, 80/1
Миколаїв. Відділення Варварівське. Банкомат не видав гроші. Прошу негайно повернути гроші на рахунок
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 13 серпня 2024, 12:17
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проблема вирішена
Альона Романюк 12 серпня 2024, 17:34
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 59
Доброго дня! Звертаюсь з проханням вирішити ситуацію яка склалась між мною та приват банком. А саме відмова в обслуговуванні та утримання коштів на моєму рахунку в приват банку довгий термін. Мене повідомили що на переказ який було зараховано на мою картку 5457082298560462 була надіслана скарга та вимога повернути цю суму назад. Після отримання цієї інформації я відмовилась це зробити так як усі докази, що ці кошти були отримані вірно на мою картку були і я їх надала. Після відмови мною в поверненні оскарженої суми, мені повідомили в банку у відмові в обслуговуванні та утримують суму яка була оскаржена, а також інші кошти які не мають ніякого відношення до оскарженої суми. На всі мої запити я отримую відповідь від приват банку, що мене не обслуговують так як мені відмовлено в обслуговуванні. Прошу, якомога швидше вирішити це питання та розблокувати мої рахунки!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 серпня 2024, 18:12
Вітаємо.
На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Яна Кондратюк 10 серпня 2024, 12:43
Добрий день,31.07.2024 року мною були виявлені шахрайські дії в моєму онлайн банкінгу Приват 24.
Близько 15 години мені на телефон прийшло сповіщення, що мої картки заблоковані.Оскільки наразі я перебуваю на території Іспанії, в мене стоїть іспанська сім картка.Після отримання даного сповіщення я вставила сім карту Київстар зі своїм номером, але виявилося що отримувати дзвінки і смс я не можу, хоча телефон бачив сім.
Я звернулося по допомогу до оператора Приват банку.Оскільки шахраї змінили усі мої пороті, зайти не виходило.Згодом вдалося на короткий час отримати доступ до застосунку.Тоді і виявилося, що кошти вкрадені.
Шахраї зробили віртуальну картку від мого імені і з моєї валютної карти було переведено 9999$ на цю віртуальну карту.
Потім із цієї віртуальної карти вони знов перевели кошти на мою вже гривневу карту, а тоді із неї почали частками відправляти гроші на свої картки.
Перевод грошей розпочався о 15.42.
Останній раз коли я користувалася картою це 31.07.2024 близько 11 ранку у магазині Muller, списали приблизно 5€.
Більше ніяких оплат картами я не робила.
Карти не губила,інформацію щодо карт не передавала нікому, за посиланнями не переходила.
Банк оповістили про шахрайські дії, але банк відмовляється щось робити.В мене сповіщення про блокування карток прийшло раніше, аніж шахраї вкрали всі гроші.В той чай коли я спілкувалася з оператором, шахраї крали, невже це незрозуміло, якщо я не можу зайти до застосунку і в той же час роблять переводи грошей, то відбувається щось незаконне.
Прошу Приват банк розібратися в даній ситуації і відшкодувати мені цю крадіжку.
Б
Приватбанк
Відповідь банку
10 серпня 2024, 13:49
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
user19991 9 серпня 2024, 16:10
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Заблокировали счет, в отделении сказали что это у всех так.
Деньги не возвращают.
Не рекомендую, как и до войны беспределили так и продолжают.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 9 серпня 2024, 16:43
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Gamzatov47 9 серпня 2024, 12:37
ПомIж повIтряних тревог та загроз обстрIлIв кассир Марганецького вIддIленняВIкторIя Кучер щодня з посмIшкою та позитивним настроэм обслуговуэ клIэнтIв максимально позитивно, професIйно та спокIно. Витримки та натхнення. Дякую за роботу
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 9 серпня 2024, 13:13
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Ми обов’язково передамо співробітниці ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Anonymus 9 серпня 2024, 0:01
Очень интересная ситуация. Являюсь ФОП с 2018 года, а клиентом привата 11 лет.
Никогда никаких проблем не было.
На днях захожу в банк и там выкинуло с приложения. Пароль забыл, нужно было восстановить чего не дал приват. «Операция операция отклонена, наберите 3700».
Начинаю звонить и слышу что мы решили расторгнуть договор с вами и вы больше не клиент банка. На каких осонованиях, ответа нет.
Деньги были выведены с фопа с которых уже уплачен налог!!! То есть, что им не понравилось в транзакции, когда я перевела деньги на карту человеку, когда деньги заработаны честно и уже налогообложены??? О каком отмывании и незаконном владении идет речь?

В отделении на вопрос как и почему вообще такое произошло ответ — я не знаю, банк решил.
Решил банк или робот, который не дал войти в кабинет???

Как гос.банк может вести себя так без какого-либо предупреждения о таких своих действиях?
Не нужно ли было убедиться в том что деньги законные? Что куда хочу туда и отправляю??? Что за бред. Деньги заработал, налог оплатил, но пользоваться нельзя, потому что мы так решили.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 9 серпня 2024, 8:49
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
sergolas 8 серпня 2024, 15:30
Я військовий, зараз хотів додати карту до Гаманця, йшла перевірка і по голосу вони поняли, що я не Я…
Рубанули, заблокували к монахам мене…
Номер фінансовий, на який воно самі ж і дзвонили, вже не фінансовий…
У вас з розумом усе в порядку?
Тепер я повинен шукати відділення, котрого нема поруч, фото селфі з паспортом не робиться бо сайт такий же як і їхробітникі!
Жах, за кого воюємо?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 серпня 2024, 15:48
Вітаємо.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Підтвердити номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікуючий документ та доступ до камери.
Для вирішення цього питання рекомендуємо Вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:40
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.
Проблема вирішена
Nata7505 8 серпня 2024, 13:07
У 2016 році мою карту було заблоковано як сказала підтримка (за шахрайські дії), всі збитки потерпілим були виплачені і сказали що поновиться користування банком, тепер через 8 років, досі не можу відновити користування, в банку кажуть звертатись в підтримку, а підтримка не зʼєднує з оператором
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 серпня 2024, 14:07
Вітаємо.
На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання.
На жаль, наразі між Вами і банком обмежена співпраця в зв´язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
demax425 7 серпня 2024, 22:51
0981236692 представився Миронов.Д.А кинув на завдаток, і заблокував у вайбер і не відає на дзвінки. Це його номер карти моно банк: 4441114416615456. Люди будьте обережні, шахрай!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 серпня 2024, 9:41
Доброго ранку.
Відповідну картку відкрито не у ПриватБанку. У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій, рекомендуємо звертатися до банку емітента та до правоохоронних органів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.37 49.37
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝