Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми з безпекою в Приватбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
rest23 25 червня 2023, 12:39
Зіткнувся з неприємною ситуацією, у мене з картки списали 45$, причому не було ні повідомлень про списання, ні запиту про підтвердження. Дізнався я про цей переказ тільки тому, що прийшло через півгодини після переказу повідомлення про заблоковану оплату таксі в Лімі, заблоковану через неправильний код CVC2. Тобто після успішного переказу вони спробували оплатити підробленою карткою таксі, але у них нічого не вийшло, оскільки вони не знали код CVC2. Тобто зловмисники змогли переказати гроші, знаючи тільки мій номер картки. Знову ж таки, жодних спроб при цьому підтвердити оплату, жодних спроб на авторизацію від Приватбанку. При зверненні в банк (Заявка 2568590) з питання чому проходить оплата без авторизації і без коду нічого не повідомили, на питання коли повернуть гроші відповіли що термін розгляду заявки 45−120 днів. Ну і ще запропонували страхувати від дій шахраїв, тобто банк настільки не гарантує збереження грошей на рахунках, що пропонує їх додатково страхувати.
Приватбанк
Відповідь банку
25 червня 2023, 15:10
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Коментарі - 2

+
0
rest23
rest23
25 червня 2023, 15:46
#
У тому то й річ, що у них не було цього коду, вони спочатку переказали 45 доларів, що в них вийшло, а потім намагалися здійснити кілька оплат за інші послуги, що в них не вийшло, оскільки вони не знали коду. Чи не пов’язано це зниження безпеки з тим що ви активно нав’язуєте страхування від шахрайства?
+
0
SergeyNina
SergeyNina
26 червня 2023, 0:27
#
У банка нет безопасности по факту. У пумб и, а банка которыми я пользуюсь есть функции полного запрета операций в интернете, запрета оплат без 3d secure, работающие интернет лимиты. У привата этого нет и он не хочет вводить эти функции
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися