Мінфін - Курси валют України

Встановити

ПриватБанк не захищає картки свої клієнтіа

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
HrytsakR 10 червня 2023, 11:24
14.05.2023 року з моєї банківської картки «Універсальна» було шахраями незаконним чином списано 2621,72 грн. Оплачено було послуги на іноземних сайтах. Відразу звернувся до кіберполіції та ПриватБанку. У поліції вказали, що будуть розшукувати шахраїв, проте щодо повернення коштів слід звернутися до банку. Звернувшись на гарячу лінію ПБ, там зареєстрували заявку до міжнародної платіжної системи на повернення коштів. Орієнтовний термін опрацювання 45−160 днів. Тобто навіть близько пів року потрібно чекати відповідь. Просто виникає питання. Яким чином були списані кошти з картки без підтвердження через додаток чи смс код??? Який тоді рівень захисту наших коштів дає ПриватБанк??? Навіть у ситуації, коли шахраї змогли роздобути незаконним шляхом CVV2 код, то чому не було підтвердження через приват24 чи смс повідомлення. Коли я роблю оплату в інтернеті, то завжди вибиває таке пітвердження, а тут просто списали вказані кошти. Як працює служба безпеки ПБ? Чому П Б не вживає заходів для забезпечення безпечного та захищеного еквайрингу??? У ситуації, коли б було підтвердження через смс чи приват24, то питань немає, це просто людська недоосвіченість, але ж в цьому випадку це просто халатність служби безпеки та еквайрингу щодо захисту платежів, тож ПриватБанк повинен повернути кошти у зв’язку з халатністю та непрофесійністю своїх сппівробтників.
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2023, 12:36
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Коментарі - 2

+
+15
Вячеслав Ол
Вячеслав Ол
10 червня 2023, 21:00
#
Единственный способ сохранить деньги в приватбанке от мошенников это блокировка карты в приват24.
Если не удобно постоянно блокировать и разблокировать карту то в других банках
а-банк, монобанк , ощядбанк, укргазбанк, таскомбанк, есть настройки запрета на операции без подтверждений 3D-secure
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
11 червня 2023, 1:44
#
У привата нет настройки запрета на операции без подтверждения или блокировки оплаты в интернете это раз.
Увы и интернет лимит тоже не работает по факту.
У других банках уже есть эти настройки
Да по срокам это так и есть
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / ПриватБанк не захищає картки свої клієнтіа