Відсутність зв’язку з службою підтримки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Потрібно було зняти гроші з картки іншого банку. Банкомат «приватбанку» замість грошей видав помилку. Гроші з рахунку списалися. Спроби додзвонитися до служби підтримки привату виявилися марними. Штучний інтелект хвилин 5 розказує якісь нісенітниці про покращення сервісу і в кінці каже, що номер телефону не числиться в їхній базі і завершує розмову. Хоча, свій спам вони розсилають на цей номер.
Відповідь банку
18 травня 2023, 14:31
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, що пов'язані з роботою банкомату. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону, а також деталей ситуації.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 4
Buffet2100,якщо банкомат іншого банку не видав готівку Вам з Вашої картки,Ви повинні звертатися не в Приват,а в свій банк,картку якого Ви використовували,і не дзвонити в підтримку чужого банку.Пишіть заяву у своєму банку,а банк подасть заяву в Приват,для інкасації терміналу та повернені коштів на Вашу картку.
- +
- 0
- buffet2100
- 31 травня 2023, 16:52
- #
Так і зробив. Але сам факт неможливості зв’язатися зі службою підтримки (хоча, штучний ідіот хвилин 5 (!!!) щось морозить про «натисніть те, натисніть це», а потім, про якесь покращення лапшу вішає) вже показує рівень відношення банку. Та й поцупити гроші вони за секунду зуміли, а повернути вже 2 тижні «не можуть». Посилаються на якісь міжнародні/міжконтинентальні/міжгалактичні норми/угоди/домовленості.
Служба підтримка банку для СВОЇХ клієнтів-працює,а з чужими ні.Ви спілкувалися з роботом,якщо Ваш номер телефона не є фінансовим номером їхнього банку,то робот так і каже -«Ви не наш клієнт,якого мене турбуєте?"Ваша картка зафіксована у банкоматі,після інкасації(а це не відбувається,коли Вам заманеться,це робить не банк,а спеціальна,для цього служба)надлишок грошей повернеться на Вашу картку.Чекайте.
- +
- 0
- buffet2100
- 2 червня 2023, 13:58
- #
Навіть, якщо так, то для чого мені втирати 5 хвилин (!!!) про натисніть те, натисніць це, ляпати щось про покращення, а не відразу сказати, що не будуть зі мною розмовляти? А якщо я був би клієнтом, але з якихось причин телефонував з іншого номеру? Різні бувають ситуації.
На повернення чекаю. Сказали чекати від 45 до 120 днів. Напевно, будуть банкомат розбирати на молекули.
На повернення чекаю. Сказали чекати від 45 до 120 днів. Напевно, будуть банкомат розбирати на молекули.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |