Проблеми ПриватБанка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Ви серйозно?! Чому на питання: Чому не має офіційної інформації про такий сбій, відповідь: Бо це не заплановані роботи тому повідомлення на сайті не має. І це не у всіх клієнтів. Ви самі кажете що це глобальна проблема! Ваші оператори кажуть що це массова і глобальна проблема! І ви чекали поки клієнти почнуть дзвонити. А якщо б в мене не було б мінусу і я не помітила то ніхто б навіть не розбирався, тому що звернення не було, а від вас звичайно не дочекаєшся інформації. Ви до останнього мовчите. Тому це останній місяць з вами. Ні ФОП ні просто картки в вашому банку бажання не має тримати більше. Тим паче що вже не далеко не перша і навіть не 10-ся ситуація.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Питання повернення коштів в роботі. За правилами міжнародної платіжної системи при проведенні оплати сума може бути списана не одразу, а натомість взята в резерв. Така заблокована сума автоматично виходить з резерву на 11-й день з дати проведення оплати, якщо до банку не надходив запит на списання.
В день виникнення труднощів з оплатою ми повідомили про це клієнтів в наших соцмережах. Що ж до питання звернення в підтримку — ми проаналізуємо ваш випадок для покращення якості обслуговування.