×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Разочаровал
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Коментарі (4)
Допомога в отриманні переказу Western Union
Періодично користуюсь послугами переказу коштів Western Union, так як чоловік працює за кордоном і відправляє мені кошти по необхідності.
Сьогодні чоловік надіслав кошти, а я, як завжди, намагалась сама провести зарахування на карту, так як дані я всі знала і, зазвичай, ця процедура займала буквально кілька хвилин (що дуже зручно без походів у банк і простоювання в черзі, до того ж з дитиною, так як я молода мама). Але на цей раз щось пішло не так, бо після вводу данних нічого не завантажувалось. Дані були вірні та й інтернет працював, тому в чому була проблема я не могла зрозуміти. Вирішила, що після обіду, як син прокинеться, схожу з ним в банк і там отримаю переказ. До планованого походу в банк було ще кілька годин, тому я звернулась в онлайн-чат Приват банку, хоча до цього я ніколи тим чатом не користувалась, бо потреби такої і не виникало, і якщо чесно, на якусь швидку відповідь я не розраховувала, бо ж в Приватбанку клієнтів дуже багато і звернень мабуть теж). На зв'язок зразу ж вийшов оператор Андрій, неочікувано швидко), який написав, що зі мною зв'яжеться профільний оператор, і буквально миттєво мені написав Владислав, той самий профільний оператор. Після відповідей на кілька його питань стосовно переказу, гроші за хвилину вже було зараховані на карту!
Я ніколи не пишу відгуків, ні хороших ні поганих про роботу компаній чи банків, немає часу та й бажання, але цього разу я впевнено скажу, що приємно вражена і дуже вдячна Владиславу за швидке і професійне вирішення моєї проблеми і, звичайно, зекономлений час від походу у відділення, який я використаю для спілкування зі своїм дворічним сином.
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Коментарі (1)
Терминал приват банка не засчитал 38 тыс.грн
Я позвонил в 3700, мне сказали что видят только операцию 10978грн.(это вторая операция, на 11 тыс с учётом комиссии)
Вообщем сделали заявку на возврат, сегодня 25.08.2020 и возврата нет.По заявке на сайте пишут:
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Регламент опрацювання — від 24 годин до 14 днів.
Тоесть деньги мне если и вернут, то это может занять до 14 дней.А человек которому я их перечислял ждёт поступления его денег.
Кстати сумма 10923,11 тыс.грн поступила 22.08.2020 в 21:00 человеку на счёт.
Ми постійно проводимо модернізацію та обслуговування нашого обладнання, щоб уникнути подібних ситуацій. На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Написати коментар
Некомпетентен сотрудник кассы приват банка
Оплатила в пт 21.08.2020 визовый сбор на польскую визу, девушка хамила, отказывалась принимать оплату каротой, только раличными… подачу я просила поставить с Харькова, она провела операцы некоректно. Я сегодня узнала что подаюсь в Киеве, а по прописке могу подаваться только в Харькове! Я потеряла деньги, время! Подачу пришлось анулировать и все делать заново!
Отделение приват банка пр.Оболонский 52.
Научите касиров не хамить и делать нормально свою работу....!!! Я потеряла деньги, время и нервы!
Спасибо
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Написати коментар
Оставили без зарплаты
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
Страховка
Зауважимо, що раніше вам було надано відповідь щодо причин відмови у виплаті.
Також, від страхової компанії вам буде надано листа.
Детально ознайомитись з умовами договору «Захист на кожен день» ви можете наступними способами:
— У Приват24, в меню: Мої рахунки — Страховки — Мої страховки — Вибір договору — Роздрукувати;
— На сайті https://privatbank.ua/strahovaniye (Вхід за допомогою мобільного телефону — Вибір договору — Роздрукувати).
Коментарі (1)
Приват банк аферисты
При здійсненні платежу, клієнт самостійно обирає отримувача або ж вводить реквізити.
Банк може надіслати запит на повернення коштів, при цьому, звертаємо вашу увагу на те, що кінцеве вирішення про повернення коштів приймає отримувач переказу.
У разі, якщо отримувач переказу не повернув кошти, ви можете самостійно звернутись до отримувача з квитанцією за платежем.
Отримати квитанцію ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій».
Коментарі (3)
Приватбанк уже полгода не возвращает деньги за авиабилет!!!
номер бронирования 9NVVCC
13,03,2020 была оформлена заявка на возврат, принята, одобрена, и по статусу возвращена!
Но изначально в течениии месяца должны были вернуть, потом 90 дней, это уже при том что начался карантин, а теперь хорошая отмазка до конца карантина, так можно ждать вечность, там не 1 тыс гривен, у Вас нет законных оснований не возвращать деньги, кикто не приводит пункты из Законодательства, просто Вы так себе решили, потом карантин уберут, а ВЫ еще будете годами возвращать потому что заявок много и растянется это на долго.
Почему я должна дарить свои деньги, когда в Банке берешь займ то его нужно вернуть и не важно есть КАрантин или нет, никого не волнуют жизненные ситуации человека, чем данная гос.структура лучше людей!!!????
Все работают, Приватбанк, Чешская авиакомпания, но деньги никто не возвращает!
Что за отношения свинское к клиентам?
Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни.
Додатково повідомимо вам результат.
Коментарі (3)
Обслуговування
Наша бабушка здійснила переказ грошей ($) через систему переказу. Переказ був з іншої країни. Я ніколи раніши не отримувала перекази з-за кордону. Тому прийшла і в першу чергу звернулась до консультанта, яка мені порадила ставати в чергу в касу. Я повідомила, що отримаю переказ вперше — на що мені відповіли: «Ставайте в касу!». 40 хв. я простояла в черзі, після чого виявилось, що гроші я отримати не можу, адже я не є клієнтом банку і для того щоб їх (гроші) отримати, я маю стати клієнтом. Після мого обурення, що я ж спершу звернулась до вас за консультацією, виявилось, що мала одразу повідомити що я не є клієнтом ПБ. Ніякої поваги до себе як до клієнта та участі у вирішенні мого питання я не відчула — доволесь просто піти.
Звернулась в інше відділення ПБ (Вінниця, пр-т Коцюбинського, 60), де за 5-7 хв. здійснили оформлення необхідних документів, при цьому виявилось що для отримання коштів не обов'язково бути клієнтом ПБ. Дякую за це кваліфікованому консультанту.
Дуже раджу керівництву Банку бути вимогливим до своїх співробітників!
Написати коментар
Введение в заблуждение или же не совсем понятное описание на сайте. SWIFT
Оформлял отправку swift платежа на карту другого укр. банка. Первым делом, конечно, ознакомился с тарифами на оф. сайте Приватбанка, где было указано: «Надсилання SWIFT-платежу (по Україні) 1% від суми min 20 USD, не більше 500 USD у грн.за курсом НБУ».
Отправил данным платежом 500 грн, однако банк снял у меня 1к грн. Сперва слегка не понял, почему так вышло, ведь, лично для меня, всё было довольно таки прозрачно написано: «1% от суммы, которую я отправляю, сумма не может быть меньше 20 долларов и не более 500 долларов». Вполне логично ведь, что фраза «min 20 USD» должна относится к «отправляемой сумме», сомневаюсь, что те, кому нужно оформить SWIFT перевод\получение, будут отправлять менее 500 гривен.
Отправился в онлайн чат с агентом поддержки, чтобы узнать, почему у меня сняли в два раза больше денег. Оказалось, что «min 20 USD» означает «комиссия — минимум 20 долларов». Как я должен был это понять из описания без запятых и минимальном количестве информации — загадка.
Те, кто оформляют сайты, могли хотя бы две разные таблички сделать: для комиссии, и для минимального платежа.
Также, агент поддержки мне сказал, что комиссия также указывается при создании перевода. Очень жаль, что поддержка крупнейшего банка страны не имеет представления о том, как работают их сервис, ведь в Приват24 при создании SWIFT платежа не указывается комиссия от слова совсем. Скриншот я отправил в чат с поддержкой, в ответ же получил скриншот из браузерной версии Приват24 (сайт, короче) (при чем, старой версии. Я же, если даже и захожу в браузерную версию Привата, пользуюсь обновленной «Beta», где всё может быть по-другому), где комиссия указана по человечески, цифрами. Почему так нельзя сделать в моб. приложении — очередная загадка.
На вопрос, почему в моб. приложении не было адекватно указано комиссию, получил ответ, что приложение имеют сокращенный функционал, а в моб. приложении данная функция находится в доработке :) (скриншоты есть, вдруг что). Гениально! Ведь эта моя проблема, верно? Или я где-то соглашался быть тестировщиком недоделанного приложения банка? А теперь представим ситуацию, человек, пользующийся всю жизнь только моб. приложением, где при любом раскладе, при любом (вроде бы) отправлении указывается комиссия, решает отправить SWIFT перевод, где комиссия не указывается. Человек лишается средств.
Вот так, в следующий раз лучше 2 раза переспрошу у поддержки интересующий меня тариф или что-то подобное, потому что ни оф. сайту банка, ни моб. приложению и информации в них верить нельзя.
P.S. А ещё! после всего этого дела мне на протяжении месяца-двух периодически на почту, в смс и в «личные сообщения» в моб. приложении приходил спам по типу: «Воспользуйтесь SWIFT переводом!», «Мы обновили SWIFT переводы» и прочее. Кто-то скажет, мол, условная, таргетинговая реклама", а я скажу, что больше было похоже на троллинг.
Ловушка Приватбанка.
Зазначимо, що у розділі «Тарифи» вказується саме тариф за здійснення переказу, в тексті не йде мова про порогові суми.
Також, при здійсненні переказу за допомогою мобільного додатку, після заповнення реквізитів є посилання «Про комісію», пройшовши за яким ви можете ознайомитись з тарифами на сайті: https://privatbank.ua/peverodi-swift
Для зручності клієнтів банк надає цілодобову підтримку, де наші оператора залюбки підкажуть по питанням, в яких виникли сумніви.
Коментарі (5)
оплата частями
Коментарі (2)
Во что превращается нормальный банк без хозяина?
Просто изложение фактов. Цель — не жалоба, а попытка показать, что любая частная собственность намного лучше государственной.
Я -лицо с ограниченными физически возможностями, потому, когда «Приват» из-за « Технического сбоя системы» потребовал заменить мою пенсионную капрту на 2 года раньше срока заказал доставку карты курьром на дом.
8. 08. 2020 года курьер прибыл, по требованию банка вручаю курьеру копии ВСЕХ страниц паспорта и ИНН.
На мой вопрос банку о смысле этого действия, ибо, такие же копии в банке уже есть, получаю ответ: «положено обновлять» ?????!!!
Курьер службы «Мист Экспресс, фамилия Скороход, перебрав копии страниц паспорта, изрек: — «Вот эти две не нужны», Ок, не нужны, так не нужны…
Жду Смс для активации карты нету, звоню в банк, в ответ звонок из курьерской службы: — «Банк вернул документы, т к не хватает ДВУХ страниц. Паспорта… вы пойдете в банк или прислать курьера?????????????!!!
Нет говорю, присылайте таки курьера, я ему хоть скажу шо я о нем думаю…
Сам спрашиваю банк: — «Возможно мне по электронной почте выслать эти копии, (которые в банке давно есть) ью»?
Ответ — по инструкции нельзя.
У курьера выяснил, что курьерская служба сканы документов в банк электронной почтой отправляет…
Курьерской службе можно, а клиенту банка — НИИИИИИИИИИИИИИИЗЗЗЗЗЗЗЗЗЯЯЯЯЯЯ
Маразм, нервотрепка, лишний расход наших с вами денег.
И что мне старому юристу обидно — в суд идти, взыскивать моральный вред — дорого, трудно, долго и в итоге бесполезно.
Щас жду таки смс от банка для активации карты…
Однако, продолжение было неожиданным, звонок банка: — « По нашим данным вы потеряли паспорт»… и мои слова, что паспорт при мне, вызвали сакральный ответ — «Подойдите в банк». Таки-да -пришлось ползти в банк…
Выводы сограждане делайте…
Здоровья всем.
Написати коментар
Восхищаюсь работой ПриватБанка по работе с мошенниками
Хочу оставить реальный отзыв, где я до сих пор в приятном восторге.
И кратно расскажу о ситуации.
Прошлого года сильно сглупила отправив на карту мошеннику денюжку, соответственно в панике позвонила в ПриватБанк, оставив жалобу на того человека, что бы другие не попались так. И закрыла эту ситуацию, потому что понимала, что по карте найти человека на грани нереальности ( мало ли, может утерянная, сворованная карта, оформлена на другое имя и остальные варианты).
И тут вечер, ко мне звонит оператор Приват Банка и напоминает о моей прошлой жалобе, с приятной новостью, что смогут мне вернуть деньги, ибо вышли на след того мошенника!
Я была в восторге!
До сих пор приятно удивлена работой сотрудников Приват Банка!
Вы лучшие!
Я пользуюсь банком более 5 лет и вы лучший Банк!
Как по удобству расположения банков / банкоматов, по оперативности обслуживания, так и по приложению Private24!
Поэтому доверяю только Вам!
Спасибо за внимательность и заботу о своих клиентах:)
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Поощрение мошенничества.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте зауважити, що для кожного постачальника діють індивідуальні правила повернення. Саме тому потрібно ознайомитись з умовами у PDF бланку квитка на автобус.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (8)
Благодарность за работу
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Олексія. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Адвокатська подяка Приватбанку за належне виконання судового рішення(надання інформації)
Але хочу бути повністю об'єктивним, і тому вважаю за необхідне викласти стосовно відносин із Банком свій новий відзив.
Щиро дякую Вашому банку. Відповідь Вашого банку АТ «КБ» ПриватБанк" на Ухвалу Малиновського районного суду м. Одеси від 11.02.2020 року по цивільній справі N 521/20575/19 надійшла до Малиновського районного суду м. Одеси і містить всю запитувану судом інформацію у максимально можливому та повному обсязі.
Дякуємо вам за зворотній зв'язок. Раді, що дане питання було успішно вирішено.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Халатные работницы!
Приносимо вибачення за те, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад. Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Написати коментар
Не понятно
И только карантин начался они начали списывать сумму которую поступают на карту.
Как бы у меня плохое история кредита.
Это я ещё могу понять.
А не могу вас понять если я плохой клиент история фиговая как мне пишете какого черта предлагаете мне машину в рассрочку через вас.???
И как это понять???
Дозвольте зазначити, що дана послуга доступна будь-якому клієнту ПриватБанку, який підходить під умови продукту. У таких клієнтів в особистому кабінеті Приват24 доступний розділ «Авто в розстрочку» та є можливість подати заявку.
У випадку, якщо у вас залишилися невирішені питання з банком – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (3)
Беспредел в руководстве Приватбанка
На следующий день, простояв в очереди более часа, хотел поговорить с управляющей (которой не оказалось на работе). Консультант мне сообщила, чтобы я снял все деньги и закрыл зарплатный счёт и искал себе новый банк.
5 лет назад (примерно) Приватбанк заморозил, а затем и обнулил кредитные средства на карте Универсальная (без объяснений). Высылал кредитную историю, давал запрос на открытие лимита кредитной карты, при этом имея стабильную работу.
Руководство Приватбанка, по какой причине Вы занимаетесь беспределом?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (6)
Мой опыт получения Digital карты
Ехать за новой пластиковой картой ну ВООБЩЕ не хотелось, мне предложили выпустить Digital дебетовую.
Как я понял это тоже самое что и пластик, только снимать наличные нужно в связке банкомат + мобильное приложение, которое считает qr код.
Итог
За 15 минут я закрыл старую карту + создал новую. Сделал привязку, чтобы зп приходила на новую карту. Вроде всё ок.
И ВСЁ ЭТО ПРОИСХОДИЛО В ВЫХОДНОЙ ДЕНЬ.
Беремо і робимо звичайне обслуговування зручним та приємним, щоб вам було комфортно.
Коментарі (5)