Гроші термінал забрав, та карту не поповнив
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Вирішив я поповнити карту на 3 000 грн. Зайшов у відділення Приватбанку, скористався терміналом, засунув гроші, а в результаті «поповнення неуспішне». Оператор каже, що тепер я маю ПРИЙТИ до відділку та ОФОРМИТИ КАРТУ і лише тоді я зможу подати заявку на повернення коштів! Сьогодні п’ятниця, тобто я маю жити без грошей до понеділка. А в понеділок, робочий день, я мою просити відгул за свій рахунок аби піти в банк і повернути мої кошти, які пішли в нікуди з вини банку! Ось такий банк, навіть без книги скарг та пропозицій.
Відповідь банку
21 квітня 2023, 18:27
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. У описаній вами ситуації повернення коштів виконується на картку ПриватБанку для того, щоб Банк міг бути впевненим, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх у пристрій під час проведення операції. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Так само і закриття рахунку, якщо ви не матимете бажання ним користуватись в подальшому, дуже просто виконати самостійно у особистому кабінеті Приват24.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||