Відмовили в обслуговуванні в окремій касі
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Цікаво що автор прекрасно розуміє що більшість тої черги взагалі могло би і не бути аби люди хотіли трошечки думати головою та не бігти з будь-яким платежем тільки в касу, єдине що не розумію — до чого тут банк? Це що приват винен що людям впало в тому ж терміналі поповнити свою картку наприклад?
Та зараз практично все можна робити онлайн, ти більше через додаток Привату, але наші люди мають багато вільного часу щоб постояти до каси + ще і комісію заплатити
Банкомати часто не коректно працюють,тому люди, особливо пенсіонери,Iх бояться и ідуть до каси
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.