Фінмониторінг невіддає свіфт платіж
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 15
Та він не хоче мені надавати свій паспорт, що мені робити? Як повернути платіж, або зарахувати мені? На якій підставі заблокували гроші, дайте чітку відповідь
Приват здійснює фінансовий моніторинг, як показує практика «вибірково» не зважаючи на частину третьою статті 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IХ де зазначені випадки, в яких суб'єкт первинного фінансового моніторингу здійснює належну перевірку. Ніколи не вказує чітко чого робить фінансовий моніторинг. Вибирає маленькі платежі, щоб економічно потерпілому не було доцільно подавати до суду. Як результат отримує без процентний кредит та покращує свій фінансовий стан. Потерпілому пропонують порушувати Закон про персональні дані і надавати інформацію про відправника коштів. НБУ не реагує на ці порушення. Потрібно максимальний розголос про дії Привату, щоб власники рахунків цього банку задумались, чи правильно обрали цей банк.
Дякую за підтримку. Я з свого боку нічого не нарушив. Скаргу в НБУ вже подав, та буду скаржитися де тільки можно кожен день доки вони мені не віддадуть гроші.
- +
- 0
- Вячеслав Ол
- 14 квітня 2023, 19:33
- #
Відкритий ФОП в ПБ ? і отимали патіж на карту Фоп ?
Так в мене ФОП у ПБ, ніякіх переказів на карту не було. Звичайний свіфт платіж на долларовий рахунок ФОП ПБ за мою роботу.
Я вже декілька років отримую перекази на мій рахунок від цього відправника, и все було добре до цього моменту. Банк просто забрав собі кошти.
Я вже декілька років отримую перекази на мій рахунок від цього відправника, и все було добре до цього моменту. Банк просто забрав собі кошти.
- +
- 0
- SergeyNina
- 14 квітня 2023, 23:12
- #
У них такой выборочный финмониторинг. При чем на мелких платежах. Жалуйтесь в нбу. Отправитель не обязан вам давать паспорт и я не знаю что даже банк хочет в таком случае от вас
- +
- +1
- SergeyNina
- 15 квітня 2023, 0:57
- #
Требовать паспорт отправителя это чистый маразм или ошибка
- +
- 0
- insolencce
- 19 квітня 2023, 14:45
- #
Добрый день, тоже самое, тоже требуют паспорт отправителя, и тоже деньги не зачислили, себе забрали эти копейки с переводов, слов нет. У Вас получилось забрать перевод?
Прошел месяц, я предоставил все документы которые у меня есть. В банке есть инвойс моего платежа, за что он пришел, я детально пояснил банку все. Но зачислить мне платеж они отказываются, и ссылаются на то что им нужен паспорт отправителя.
Изначально обещали через 30 дней вернуть деньги, прошел месяц, теперь оказывается они будут рассматривать возврат в течении 90 дней. Постоянно сдвигают сроки.
Денег нет ни у меня, ни у отправителя, хотя я четко указал за что я получил деньги, добавил инвойс, в платеже указано за что, и даже детально пояснил развернутым ответом за что, и откуда деньги.
Банк просто забрал деньги, и проблема никак не решается. С финмониторингом связи никакой нет, и написать им никак нельзя, что бы разобраться что им конкретно не понравилось.
Изначально обещали через 30 дней вернуть деньги, прошел месяц, теперь оказывается они будут рассматривать возврат в течении 90 дней. Постоянно сдвигают сроки.
Денег нет ни у меня, ни у отправителя, хотя я четко указал за что я получил деньги, добавил инвойс, в платеже указано за что, и даже детально пояснил развернутым ответом за что, и откуда деньги.
Банк просто забрал деньги, и проблема никак не решается. С финмониторингом связи никакой нет, и написать им никак нельзя, что бы разобраться что им конкретно не понравилось.
Приватбанк неправомірно вимагає надавати паспортні дані іншої особи. Сьогодні стикнулася з аналогічною проблемою. Банк для підтвердження Свіфт платежа вимагає надати паспортні дані відправника. Зрозуміло відправник не погодився надсилати свій паспорт в український банк і відкликав Свіфт в своєму банку. Після отримання запиту на повернення Свіфта, ПриватБанк в особистому чаті повідомив, що для повернення платежу необхідно знову ж таки надати паспортні дані відправника. Це якщо коротко і без емоцій.
Сьогодні потратила пів робочого дня на переписку та перечитування постанов НБУ, що вартує дорожче свіфта, який завис в ПриватБанку. Але справу потрібно довести докінця! Прошу максимального розголосу!
- +
- 0
- insolencce
- 25 червня 2023, 0:06
- #
Пишите им в главный офис Свифта и только на английском языке, тогда вернут отправителю, по моему их имейл был report@swift.com
Надеюсь, Вам поможет.
Дуже цікаво, коли повернули відправнику, яку причину повернення зазначили? В моєму випадку відправник отримав повідомлення, що я успішно отримала переказ, навіть, не знаю на якій підставі відправник повинен запит на повернення робити. А якщо я не отримала , тоді банк сам повинен повернути переказ відправнику за неможливістю отримання, але ж сам банк повідомим, що переказ отриман. Дуже цікава схема виходить. Спробую англійською їм поставити запитання, дякую за e-mail.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Банк відправника знаходиться у сполученних штатах америки. Але приватбанк вирішив заблокувати останній платіж, без будьякої нотифікації до мене чи до відправника, я просто чекав платіж більше тижня, та вирішив звернутись у підтримку, и там мені повідомили фінмониторінг приватбанку заблокував платіж. Просять паспорт відправника, він звісно мені ні яких паспортів не надаст. Ніхто не может мені чітко сказати що сталося, у чому проблема. Коли грощі будуть розблокованні?
Ніхто мені нічого не каже, що з відправником, и що з ним може бути не так у ЗША?
Прошу розібратись у цієї ситуаціі.
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для отримання переказу необхідно надати один з перелічених вам документів. Відправник може повернути цей переказ.