Жахливий сервіс, не віддають гроші з депозиту.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 6 квітня 2023, 21:40
- #
Это у них новая схема отжима денег
они прекрасно видят что человек выехал за границу и бессовестно грабят
пользуясь ситуацией
они прекрасно видят что человек выехал за границу и бессовестно грабят
пользуясь ситуацией
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Трохи більше двох місяців тому я відкрила два депозити зі свого рахунку ФОП.
Після цього мені треба було повністю закрити свій ФОП, бо я припинила всю свою діяльність. Для цього мені треба було закрити ФОП-рахунки і Приват без проблем і без ніяких попереджень закрив мій USD-рахунок (при цьому залишив мій UAH-рахунок як раз через те що був відкритий депозит).
Строк депозиту завершився вже і мені зараз треба забрати гроші, але виявляється, що цього зробити неможливо — в мене нема вже того рахунку USD (бо приват дозволив його закрити) і відкрити новий я вже теж не можу, бо мій ФОП вже закритий.
Я не розумію як взагалі таке може бути, щоб банк закрив мій рахунок, а потім каже, що вивести мої ж гроші з мого ж депозиту неможливо, бо мені закрили цей рахунок, навіть не попередивши при цьому, що я потім я не зможу забрати свої гроші назад.
Все що мені відповіли у онлайн підтримці це «вам требо звернутися у відділення приват банку», де я відповіла що знаходжусь за кордом і у мене не має ніякої можливості повертатись зараз до України.
І надалі підтримка відповідала що нажаль нічого не можуть вдіяти и що будуть чекати коли я повернусь.
Як це взагалі зрозуміти? У такий час мені не можуть онлайн зробити просто переказ грошей одразу на мій гривневий рахунок.
Як мені взагалі теперь забрати свої гроші, я не розумію.
Приват це просто жах, ніякого розуміння зі сторони своїх клієнтів котрі знаходиться закордоном та й взагалі.
Бачимо, що вам надали актуальну інформацію при зверненні до підтримки.