Повернення коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- SergeyNina
- 24 березня 2023, 20:39
- #
Попросите в заявке чтобы инкассаторы посмотрели нет ли ваших денег где-то в банкомате мимо кассет с деньгами. Скорее всего они где-то в банкомате если их не украли инкассаторы и они не были случайно выданы следующему клиенту
- +
- 0
- Василина Іванишак
- 27 березня 2023, 15:49
- #
Дякую вам за пораду, але в тому і проблема, що я їм маю розказувати як вони мають працювати.
Розчарована сервісом приват банку
Розчарована сервісом приват банку
- +
- 0
- Гой Иванович под солями
- 26 березня 2023, 4:21
- #
Какая наглость требовать от этого честного заведения целых 9000 гринов. У вас страх есть? Если видмова значит видмова. Получили свои 4000 излишка не обнаружено. До свидания!
- +
- 0
- Василина Іванишак
- 27 березня 2023, 15:50
- #
:))
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 28 березня 2023, 1:13
- #
Меня это прихватовское жулье на 4800 ограбили месяц назад
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Банкомат довго рахував перед видачею, видав енну кількість грошей на секунду і забрав назад, почав знову перерахунок і в результаті видав тільки 4000 тис грн. З картки зняло 13000 тис грн.
В той же момент подзвонила на гарячу лінію, вони оформили заявку, на яку за 4 дні прийшла відмова!
Подзвонила повторно, спілкувалась з оператором, описала всю проблему, зареєстрували повторно заявку, в результаті відмова!
Банк навіть не спромігся надіслати смс повідомлення, все моніторю через додаток!
Звернулась повторно до операторів, пояснюю їм в чому справа, нехай переглядають відео з банкомату, на що мені відповіли, що вони залучать дуже детальну перевірку і повідомлять. В регламенті вказувався розгляд протягом того ж дня. Знову ж таки ніякого повідомлення, перетелефонувала знову до них, на що мені оператор відповів, що банкомат видав 13 тисячних кюпюр і вони відмовляють!
І це вони називають детальною перевіркою!
Ніхто камери не переглянув, оператор сказав, що вони немають доступу до камер, повний абсурд!!!
Перепрошуємо за незручності. Ми вже перевіряємо інформацію по вашому питанню. У разі необхідності додатково звернемось до вас в приватному повідомленні.