Мінфін - Курси валют України

Встановити

Служба підтримки СБ — просто дно із дна

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ukrmegaleon 15 березня 2023, 10:56
Змінив фінансовий номер через банкомат привату, з нового номеру дзвонив на гарячу лунію, що б отримати зарахування коштів від ФГВФО, все нормально спрацювало, кошти отримав, зняв через банкомат, також прийшлось через новий номер пройти заново верефікацію в системі приват 24, наступного дня захотів додати карту в Google paу, що б завершити послугу додавання картки треба було зателефонувати на номер 3700, спочатку автовідповідач, потім дівчина уточняла дані, потім направили на службу безпеки, якась неадекватна людина в СБ, почала задавати питання типу- рік народження, передавались дані картки третім особам і т.д., питаю, яке це відношення має до підтвердження додавання картки до гаманця Google paу, на що отримав відповідь — почекати на лінії, чекав, чекав, працівник швидко проговорив що мої дії підпадають під шахрайські, все заблокував і кинув слухавку. Представники П Б — ви нормальні? Тобто коли вам дзвонять з нового фінансовго номеру для заразування коштів від ФГВФО, і знімають при цьому кошти спокіно в банкоматі і в касі банку — це не шахрайські дії, а коли хотів додати картку в гаманець, то вже шахрайські дії. Я хочу, ні я вимагаю покарання саме цього співробітника і провести службове розслідування, тому що саме ви регламентуєте зміну фінансового номеру саме через банкомат чи термінал або у відділенні, що я і зробив. Тим паче що мені на новий фінансовий номер почали надходити смс в вайбері від привату, як тільки я змінив фінансовий номер, плюс на нього під час зміни прийшла смс, яку я повинен був ввести в банкоматі. Тепер із за дій вашого недопрацівника мені треба йти у відділення в якому постійні черги, а при тривогах відділення не працює і все розблоковувати, із за дії одного неадекватного працівника, це просто жах.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2023, 15:02
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону, що наражає вас на ризик втратити свої кошти, через що і виникає необхідність впевнитись, що операцію проводить саме власник картки.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що вам знадобиться веб-камера.

Коментарі - 6

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
15 березня 2023, 11:59
#
«що б завершити послугу додавання картки треба було зателефонувати на номер 3700»

Сколько ни добавлял приватовских карт в GooglePay — никогда
не требовалось дополнительное подтверждение через звонок в банк…
+
0
ukrmegaleon
ukrmegaleon
15 березня 2023, 14:16
#
И я сколько не добавлял карты других банков, максимум что требовалось ввести 4 цифры из смс и все. В привате решили поиздеваться надо мной. Я когда звонил на номер 3700 автоответчик сам сказал что я звоню что бы решить один незаконченный вопрос . Вот их смс «Для підтвердження операції протягом години зателефонуйте 3700 (Україна)/ +38−073−716−11−31 (з за кордону) pb.ua. Я следовал инструкции по подтверждению услуги, плюс ко всему я позвонил именно в приват банк, никакие это не мошенники были, если вы намекаете на это, потому что вопросы не были связаны с номером карт, пин кодоми ит.д., при этом вопросы были на столько тупые, я не могу понять зачем мне задавать эти вопросы, я всего лишь хотел добавить карту в кошелек, а не отвечать 20 минут на вопросы неадеквата на той стороне. Я смотрю СБ привата много на себя берет в последнее время, пусть себя любимых проверят и мониторят, честно просто не хочу к ним идти, не такие уж у них услуги прям шикарные, за каждую бумажку и услугу заплати, еще и мониторят тебя под микроскопом.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
15 березня 2023, 13:40
#
Что-то не так произошло. Добавление в Google pay не требует общения и ответов на вопросы. Наверное что-то не так вышло. Максимум звонок с финансового номера на 3700 и нажмите по моему цифру один и все.
+
+15
ukrmegaleon
ukrmegaleon
15 березня 2023, 14:23
#
Наверное я все придумал. Только зачем мне все это — вопрос № 1. Я в личных сообщениях предоставил банку все свои данные, пусть проверяют отношение своих подчиненных к клиенту банка и дают обратную связь. Я не собираюсь из-за одного неадеквата СБ бегать по отделениям банка подтверждать свою идентификацию. Пусть может проверят своих сотрудников и скрипты по которым они работают с клиентами, собеседование со мной не надо проводить, я не на работу к ним пришел устраиваться.
+
0
Jokets
Jokets
15 березня 2023, 18:47
#
Вы сами себе создали проблем, но виноват банк) логика железная
+
0
ukrmegaleon
ukrmegaleon
16 березня 2023, 9:22
#
Ответ банка с чата: у відділення Вам зараз звертатись не потрібно. операція додавання карти потрапляє на додаткову перевірку служби безпеки банку. підтвердити операцію можна по дзвінку або відправивши фото за посиланням на сайті.
Якщо не має можлиості зателефонувати для підтвердження операції. Ви можете відправти фото за посиланнм https://pb.ua/photo/ з картою або паспортом
Перепрошую, оголошено повітряну тривогу. Маю терміново пройти в укриття.
К сожалению скрин не могу добавить, но это переписка с оператором. То есть я себе создал проблемму, вы же говорите что обычное смс приходит. Мне не пришло, и не надо мне давать советы, с другими банками у меня не было такой беды как с приватом. Вот поэтому и пишу отзыв, а вы тут мне тыкаете что я не такой и делаю что-то не так, все время делал все так, а тут тебе бац и делаю что-то не так. Себе давайте советы, я в них не нуждаюсь.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝 / Служба підтримки СБ — просто дно із дна