Не зараховуються гроші на картку + Не реєструється запит щодо повернення коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 9 березня 2023, 20:04
- #
Меня точно по такой же схеме обворовали на 4800гр еще 3.03
я до сих пор ни с кем связаться не смог, так же везде футболят
тут тоже сидит тупой бот, и пишет стандартные отмазки.
снимайте все что у вас есть и бегите из этой шараги!
я до сих пор ни с кем связаться не смог, так же везде футболят
тут тоже сидит тупой бот, и пишет стандартные отмазки.
снимайте все что у вас есть и бегите из этой шараги!
Відповідь банку: Те що ви знаєте, про ваш власний збій системи — це чудово — але мій відгук про інше! Ви не реєструєте звернення щодо ваших власних проблем, а займаєтесь замість цього відписками, на кшалт нинішньої. Чим й підтверджуєте зайвий раз справедливість моїх, і не тільки моїх висновків про вашу неякісну роботу.
- +
- 0
- Руслан Новиков
- 9 березня 2023, 20:32
- #
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
я с 3.03 не могу ни с кем связаться!
я с 3.03 не могу ни с кем связаться!
Відповідь банку: Те що ви знаєте, про ваш власний збій системи — це чудово — але мій відгук про інше! Ви не реєструєте звернення щодо ваших власних проблем, а займаєтесь замість цього відписками, на кшалт нинішньої. Чим й підтверджуєте зайвий раз справедливість моїх, і не тільки моїх висновків про вашу неякісну роботу.
Сьогодні нарешті о 13-й годині запит прийняли й кошти оперативно зарахували.
Але! Підходи до роботи, коли клієнт при втраті власних коштів, які виникли через збої програмного забезпечення банку та нестабільну роботу банківського терміналу, вимушений впродовж цілої доби: витрачати свій час, сили та нерви на з’ясування проблеми, у якій винний саме банк, а не клієнт — вважаю неякісною організацією роботи служби підтримки й он-лайн чату.
Але! Підходи до роботи, коли клієнт при втраті власних коштів, які виникли через збої програмного забезпечення банку та нестабільну роботу банківського терміналу, вимушений впродовж цілої доби: витрачати свій час, сили та нерви на з’ясування проблеми, у якій винний саме банк, а не клієнт — вважаю неякісною організацією роботи служби підтримки й он-лайн чату.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Звернення в чаті через додаток Приват24 фактично ігноруються: спочатку ботом пишуться формальні відписки, потім відписки починає писати вже оператор, ніяк не вирішуючи питання, а лише намагаючись відфутболити.
Зрозуміло, що збої системи трапляються. Але якщо фактично привласнені терміналом кошти — не те що оперативно не повернені, й на всі ці безглузді дзвінки й переписки було витрачено майже весь робочий день з зіпсованимими нервами та настроєм — але колл-центром та в чаті, НАВІТЬ ЗАЯВКА НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, щодо повернення коштів — це вважаю нехлюйством та поганою роботою.
Скоріш за все тут теж будуть відписки, аналогічні тим що були вже в чаті «ми працюємо, не ви один такий й т.д. й т.п.» — але яким чином ви приймаєте заявки та повертаєте кошти, якщо до вас надходять відповідні звернення: через загальну базу, чи вручну йдете перевіряти кожен термінал — то вже ваші проблеми.
Але на звернення ви повинні реагувати й намагись проблему якнайшвидше дійсно вирішити. Тим більше якщо у створеній ситуації винний ваш термінал та ваше програмне забезпечення.
Окремі співробітники чата, а також його керівництво, яке саме таким чином організувало його роботу — коли проблемне питання не вирішуються, а заговорюється й відфутболюється — є непрофесійними та некомпетентними.