Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не зараховуються гроші на картку + Не реєструється запит щодо повернення коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
QWE2023 9 березня 2023, 19:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Паньківська, 27/78
Після поповнення картки у відділені на вул.Паньківській, термінал видав помилку й кошти не зарахувались. Консультант у відділенні пояснила які дії треба вчинити. Допомогала звязатись з оператором, але всі звернення на 3700 нічого не дали: після одних й тих самих питань, дзвінки скидаються банком.

Звернення в чаті через додаток Приват24 фактично ігноруються: спочатку ботом пишуться формальні відписки, потім відписки починає писати вже оператор, ніяк не вирішуючи питання, а лише намагаючись відфутболити.

Зрозуміло, що збої системи трапляються. Але якщо фактично привласнені терміналом кошти — не те що оперативно не повернені, й на всі ці безглузді дзвінки й переписки було витрачено майже весь робочий день з зіпсованимими нервами та настроєм — але колл-центром та в чаті, НАВІТЬ ЗАЯВКА НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, щодо повернення коштів — це вважаю нехлюйством та поганою роботою.

Скоріш за все тут теж будуть відписки, аналогічні тим що були вже в чаті «ми працюємо, не ви один такий й т.д. й т.п.» — але яким чином ви приймаєте заявки та повертаєте кошти, якщо до вас надходять відповідні звернення: через загальну базу, чи вручну йдете перевіряти кожен термінал — то вже ваші проблеми.

Але на звернення ви повинні реагувати й намагись проблему якнайшвидше дійсно вирішити. Тим більше якщо у створеній ситуації винний ваш термінал та ваше програмне забезпечення.

Окремі співробітники чата, а також його керівництво, яке саме таким чином організувало його роботу — коли проблемне питання не вирішуються, а заговорюється й відфутболюється — є непрофесійними та некомпетентними.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.

Коментарі - 5

+
0
Руслан Новиков
Руслан Новиков
9 березня 2023, 20:04
#
Меня точно по такой же схеме обворовали на 4800гр еще 3.03
я до сих пор ни с кем связаться не смог, так же везде футболят
тут тоже сидит тупой бот, и пишет стандартные отмазки.
снимайте все что у вас есть и бегите из этой шараги!
+
0
QWE2023
QWE2023
9 березня 2023, 20:30
#
Відповідь банку: Те що ви знаєте, про ваш власний збій системи — це чудово — але мій відгук про інше! Ви не реєструєте звернення щодо ваших власних проблем, а займаєтесь замість цього відписками, на кшалт нинішньої. Чим й підтверджуєте зайвий раз справедливість моїх, і не тільки моїх висновків про вашу неякісну роботу.
+
0
Руслан Новиков
Руслан Новиков
9 березня 2023, 20:32
#
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.

я с 3.03 не могу ни с кем связаться!

+
0
QWE2023
QWE2023
9 березня 2023, 20:33
#
Відповідь банку: Те що ви знаєте, про ваш власний збій системи — це чудово — але мій відгук про інше! Ви не реєструєте звернення щодо ваших власних проблем, а займаєтесь замість цього відписками, на кшалт нинішньої. Чим й підтверджуєте зайвий раз справедливість моїх, і не тільки моїх висновків про вашу неякісну роботу.
+
0
QWE2023
QWE2023
10 березня 2023, 14:41
#
Сьогодні нарешті о 13-й годині запит прийняли й кошти оперативно зарахували.

Але! Підходи до роботи, коли клієнт при втраті власних коштів, які виникли через збої програмного забезпечення банку та нестабільну роботу банківського терміналу, вимушений впродовж цілої доби: витрачати свій час, сили та нерви на з’ясування проблеми, у якій винний саме банк, а не клієнт — вважаю неякісною організацією роботи служби підтримки й он-лайн чату.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.25 44.25
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Не зараховуються гроші на картку + Не реєструється запит щодо повернення коштів