Як ПриватБанк втрачає кліентів назавжди.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.82 | 42.42 |
| Всі курси банку | ||
Хочу залишити свій відгук щодо роботи цього банку.
Дуже коротко опишу своє становище на зараз.
— Знаходжусь закордоном, та маю звичайну картку ГОЛД, якою я користуюсь у своїх потребах та не дуже часто.
— Маю невеликий бізнес, декілька магазинів роздрібної торговлі.
— Відкритий рахунок ФОП (мій основний та єдиний), до якого підключені POS-термінали для отримання оплат від клієнтів.
— Маю відкритий рахунок на binance, де як хобі, намагаюсь займатись трейдингом.
Як деяким відомо, 1/03 цього року всі основні біржі перестали виводити кошти на гривневі картки, через заборону від НБУ на отримання «анонімних» виплат і єдиний варіант вивести кошти на карту — це скористатись розділом П2П, що означає купівлю-продаж криптовалют на біржі, яким я вірішив скористатись, на свою голову…
Тому 02/03 я продаю криптовалюту на свою картку ГОЛД через п2п переказ, усе добре тільки до кінця дня, адже наприкінець доби мені заблокували картку, без жодних смс, або сповіщень. Дали термін 1−3 дні, та обіцяли одразу зателефонувати з якої причини це сталося.
(В цей час мій рахунок ФОП працює, я отримую кошти через еквайрінг, все добре).
04/03 у застосунку приватбанк, тобто в чаті, на моє питання щодо блокування мені відповідаюсь «через шахрайство картку заблоковано».
Наступне повідомлення було: «на жаль, Ваше обслуговування у банку неможливе, це стосується рахунку ФОП також».
Ось тут в мене повний шок, адже якщо я зараз не можу прийняти оплату через термінали від людей — я просто не можу працювати. На кожний термінал в мене отримана ліцензія, я не могу лише відкрити рахунок в іншому банку, мені потрібно заново реєструватись у податковій.
Рахунок ФОП мав чималий оборот, та банку все одно. Все що я знайшов в інтернеті, так це те, що можливо на мою картку була скарга в банк. Проте в мене одразу є питання до банку:
— Тобто я, можу кинути жалобу на ЛЮБИЙ рахунок ЛЮБОГО громадянина, та Ви його також заблокуєте?
— Чи потрібно банку хочаб ПИТАТИ у користувачів, щодо їх надходжень? Можливо на це й создана клієнтська підтримка?
Мене, навіть, не спитали ні щодо ніяких надходжень, жодного питання. Не спитали документи, НІ-ЧО-ГО.
Сухі відповіді, а щоб я дізнався деталі мені потрібно звертатись до Поліціі, проте як я написав спочатку, я знаходжусь закордоном. Буду наймати юристів, щоб зняти клевету.
Після того, як я вчора ввечері зателефонував перший раз до банку, «робот» мені запропонував натиснути клавішу «1» якщо я хочу «розібратись» у ситуації. Цікава фіча, спочатку блокування без доказів, а далі чи «хочите Ви розібратись?».
Я буду доповнувати тут далі хід справи.
Мені важливо зняти цей штамп «шахрай», бо в мене працюючий бізнес, я працюю зараз та сплачую податки, вони бачать мій оборот по рахунку та все рівно зробили висновок що я буду «красти» на свою картку де є ФОП…
PS Для мене ця ситуація зразкова, я назавжди піду з цього банку та закрию всі рахунки.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.