×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
СЭП 0,5 % с КДВ.
Если банк считает что ему интереснее завозить наличку в банкоматы чтобы их доили без комиссии и выдавать из кассы ХХтыс гривен, вместо того чтобы дать спокойно своим клиентам перевести СЭПом по их нуждам, да и еще постоянно нужно заказывать этот налик, то мне с таким банком не подороге.
На жаль, по інформації у відгуку немає можливості визначити, про які саме тарифи йде мова. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та надати відповідь на усі ваші запитання.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Як ПриватБанк заблокував мені все, а потім - разблокував
З великими потугами я якимось чином додзвонився до оператора ПриватБанку і розповів що сталося… Вже було 17-10, а ПриватБанк працює у пятницю до 17-30!? Приблизно о 17-15 мені передзвонив оператор ПриватБанку та запропонував пройти до відділення ПриватБанку, яке знаходилося біля Залізничого Вокзалу міста Миколаїв. Коли я зайшов до відділення — вже було приблизно о 17-25. Дякую працівникам вказанного відділення ПриватБанку! Як зясувалося, всі мої ПриватБанківські ресурси були заблоковані «мені во благо» з метою безпеки, бо незакінчену мною фінансову операцію щодо купівлі квитка на потяг через інтернет ресурс Банк врахував як ризикову та підозрілу. Дівчата — працівники вказанного відділення ПриватБанку поновили мені мої данні та моя банківська карта та Приват24 запрацювали та я придбав квиток на потяг Миколаїв-Київ на 21.08.2020 на 21-20. Памятая свої пригоди я оформив у кассі вокзалу квиток у папіревому вигляді.
Гроші — 370,00 грн. ПриватБанк мені повернув!!!
Я ДУЖЕ ВДЯЧНИЙ ВСІМ ПРАЦІВНИКАМ ПРИВАТБАНКУ, ЯКІ ДОПОМОГЛИ МЕНІ у ЦІЙ СИТУАЦІЇ.
Я є клієнтом ПриватБанку вже приблизно більше 18 років. Ні яких значних збоїв раніше не було. Нажаль, після того, як Банк став державним мені три чи чотири рази блокували СВИФТ перекази у РФ — я сплачував по $500-650 США щомісячно аліменти на дітей, — теж з підстав безпеки та з метою перевірки — чи не фінансую я таким чином терроризм!? Були і інші збої та непорозумілості…
Вважаю, що все це «хвороби росту». ПриватБанку, як і іншим банкам, є над чим працювати! До зустрічі в ПриватБанку.
Їду завтра у відділення ПриватБанку, бо мені подзвонили та попередили, що я вже більше двох років не використовую свій банківський рахунок ФОПа у ПриватБанку — це є підозрилим, тому всі мої ПриватБанківські ресурси будуть заблоковані, — зясую що сталося. Можливо, що це був дзвінок від шахраів, яких зараз, нажаль, все більше і більше ( мабуть такий час))))!!!
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека наших Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб гарантувати фінансову захищенність людей, які обслуговуютсья в нашому банку. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. У випадку додаткових запитань – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. З радістю вам допоможемо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Что указать, для разблокировки карты крымчанину, если прописка у него в Крыму, а здесь он находится временно и на разных адресах? Какая тут может быть справка? Кто ему её даст?
Ну или как я могу срочно забрать свои деньги из заблокированной карты? Мне ведь и самому нужно выполнять свои платёжные обязательства.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок та надати відповідь по результату перевірки.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Запекала игра дадим/заблокируем кредитный лимит по карте
Дійсно, Банк може переглянути ліміт по картці. Але це не означає, що в подальшому він залишиться таким же. При активному користуванні продуктами банку ліміт в майбутньому може бути збільшено. Дозвольте зазначити, що для кожного з наших клієнтів ми розраховуємо ліміт індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевого ліміту.
Коментарі (2)
Заблокировали карту и отказали в тех поддержке пока нахожусь за границей
По настоящему проблема случилась когда в середине Августа карта выше была заблокирована. При обращении в тех поддержку оператор скопировал текст что необходимо прийти в отделение для актуализации персональных данные, а именно кодового слова, до того момента тех поддержка может отвечать только на общие вопросы. На любые вопросы в тех поддержку идет копипаст сообщения что необходимо прийти в отделение. К примеру на вопрос о том как обновить свой контактный номер техподдержка копипастит сообщение выше. На вопрос что такое «Общий вопрос» техподдержка не отвечает.
В Индонезии нет возможности использовать Apple pay. Соответственно ситуация выглядит так что Приват банк заблокировал доступ к деньгам клиента, а так же что бы клиент не тратил ресурсы компании его заблокировали в тех поддержке.
Политика банка очень похожа на политику мелкой компании которая занимается фродом. Крайне не советую использовать этот банк тем кто собирается за границу. В любой момент вы можете потерять доступ к своим деньгам.
Молчу про то что приватбанк не может отправлять новые выпущенные карты по почте в другие страны.
Звонил персональному менеджеру, он указал что ничем помочь не может.
Кодове слово є одним з важливих методів безпеки при здійсненні банківських операцій. Тому його зміна чи актуалізація обумовлена бажанням захистити ваші кошти.
Коментарі (4)
Тупить
На жаль, відгук недостатньо інформативний та з даного опису не можна зрозуміти про що конкретно йде мова. Якщо у вас є питання щодо банківського обслуговування, напишіть нам в особистих повідомленнях.
Написати коментар
Заблокировали карту.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Написати коментар
Блокировка ЗАРПЛАТНОЙ !!!! карты без предупреждения.
Звоню в колл-центер и узнаю, что мне нужно с документами подойти в отделение банка для идентификации. Не вопрос.
… НО НИ В СУББОТУ НИ В ВОСКРЕСЕНЬЕ НИ ОДНО ОТДЕЛЕНИЕ ПРИВАТА В КИЕВЕ НЕ РАБОТАЕТ!!!
Пытаюсь выяснить причину блокировки и отсутствие предупреждения или просьбы о посещении отделения — «… мы не знаем, у нас (бла-бла-бла) программа со сто-пятьсот параметров, вот она решила… Мы можем разблокировать, по телефону, но она у Вас все равно не розблокируется… Вобщем мы афигенный банк.».
ИТОГО:
— заблокировали ЗАРПЛАТНУЮ!!! карту с официальной зарплатой!!!
— заблокировали без предварительного предупреждения!!!
— заблокировали без аргументированной причины!!! Просто «… потому-что...»
— заблокировали утром субботы и до понедельника вопрос решить невозможно!!!
Спасибо банку за клиентоорентированое обслуживание.
Наявність актуальних даних в базі банку є вимогою законодавства для можливості коректного обслуговування клієнта. У разі, якщо дані вказані в анкеті не змінювались, актуалізацію можна здійснювати через веб версію Приват24. Ваше питання вже розглядають наші фахівці. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Коментарі (2)
Внимание Мошенники !
Схема известная надеюсь всем. Представились Службой Безопасности ПриватБанка (СБ ПБ). Якобы я сделал покупку в Розетке 4 минут назад, но я их видимо обескуражил, когда сказал, что да, сделал. После небольшой заминки новоявленный «Остап Бендер» сказал, что тогда ждите СМС подтверждение оплаты. Ну хорошо говорю, будем ждать.
Но самое интересное как к этому отнеслись в самом ПриватБанке. Я увидел, что по этому номеру уже пол года идут отзывы о мошенничестве, и никакой реакции со стороны СБ ПБ нет. Долго пытал оператора при повторном звонке, в итоге выяснилось, что СБ ПБ действует по сути как обычные частные лица, — граждане Украины, и предложили мне (!!!), вы слышите(?!!!), клиенту обратиться в Полицию, то есть это не в их интересах получается! Я говорю, а как же десятки жалоб, которые я за пару минут только нашёл по мошенничеству с этого городского номера(г.Днепр) других ваших клиентов, это же не единичный случай, как же безопасность вкладов ваших клиентов, как же банковская тайна и вообще зачем нужен тогда банк, если он в принципе и предназначен для того, чтобы обеспечивать и приумножать переданные на хранения средства клиентов? Если СБ ПБ такой бессильный орган, то как тогда говорю ваши коллекторы добывают информацию о клиентах, тоже в Полицию обращаются? Может вам выгодны такие мошенники в таком случае, раз за пол года никакой реакции на массовые жалобы нет? В ответ услышал, что мы предупреждаем клиентов о неразглашении личных данных. Я говорю и не разглашаю, но у меня есть подозрение, что мои данные мошенники узнали именно через утечку информации с вашей организации, поэтому я хочу услышать ответ от вашей СБ, каким образом у мошенников появились мои данные? В ответ: -Ваши данные могут узнать где угодно.
Обращайтесь в полицию, — вот и весь ответ. На просьбу соединить меня с СБ ПБ, ответ — пишите письма.
Чтоб вы понимали граждане, что такое ПриватБанк, — это не банк, который гарантирует вам безопасность вкладов, это такие же кидалы по сути, как и с выше указанного номера звонили, когда вас кинут, то пишите письма и обращайтесь в Полицию, а как считать ваши бабки, то это конечно ПриватБанк.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Ми прагнемо захистити своїх клієнтів та робимо для цього все можливе і навіть більше, діючи при цьому суворо в рамках закону. В деяких ситуаціях, в першу чергу від клієнта залежить чи зможуть заволодіти шахраї його коштами. Адже не варто забувати про велику кількість способів дізнатись особисту інформацію та дані карток напряму у людини, наприклад, введенням в оману чи по необережності самого клієнта. Саме тому ми постійно наголошуємо на тому, що зі своєї сторони ми забезпечуємо високий рівень захищеності ваших даних та це не виключає того, що ви також повинні дбати про їхню безпеку. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Коментарі (43)
приватбанк уже не тот
Залежно від способу проведення та типу платежу комісія може відрізнятись. Так, здійснивши платіж за рахунок особистих коштів на картку іншого Українського банку(P2P) комісія складає 0,5% (min 5 грн). Ви можете детальніше ознайомитись з тарифами за посиланням — https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
У разі виникнення питань ви можете звертатись в цілодобову підтримку по телефону або на нашому сайті. Наші фахівці завжди раді допомогти та відповісти на ваші питання.
Коментарі (4)
Благодарность онлайн специалисту Яне
Дякуємо за зворотній зв'язок! Якщо питання ще актуальне та ми можемо чимось зарадити, напишіть нам в особистому повідомленні. Будемо раді допомогти :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
блокирование карт
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів. Про способи додатково повідомили вас в телефонному режимі.
Коментарі (8)
Не работает «бортовой режим», тех.поддержке нет никакого дела
Пробовал 3 карты (две моих и брата, все приват — ни одна не работает), борт проводники рассказали, что у них приват вообще не работает на борту ни у кого! Итого не смог купить ни воды ни еды на борту, летели 7 часов с детьми…
По прилету сразу обратился в тех.поддержу, в итоге два часа общения с тремя операторами — толку НОЛЬ.
Официальный ответ: проблема не на нашей стороне, ничего не знаем, ничем помочь не можем! Полный бред.
Вот переписка с последним:
Олександр
<< Зі сторони ПриватБанку, на жаль, ми не формуємо запити в сторонні Банки, або організації, для уточнення причин труднощів на їхньому боці.
<< Чим можемо бути Вам кориснi?
>> То есть, приват банк, не волнует проблема которая возникает у Тысяч людей в сутки у конкретно пользователей приватбанка?
Олександр
<< якщо б помилка була на стороні ПриватБанку, ми б обов'язково вирішували дане питання. А так як помилка на їх стороні, немає можливості зафіксувати даний запит :(
тим паче, нам не надать інформацію по терміналам іншого Банку.
<< Чим можемо бути Вам кориснi?
>> Всмысле не дадут? У вас есть целый юр.отдел который занимается запросами в разные ограны на законных основаниях. Я заявил о проблеме у тысяч людей, о проблеме именно с приватбанком, а это ваша реакция на неё?
>> Отвуствие желания даже начать разбираться в проблеме, если её не принесли вам на блюдичке?
>> Почему когда я судился с приват банком то у юр.отдела была возможность направлять запросы как на работу человеку, в исполнительную службу, а когда я обратился с проблемой — вдруг такая возможность испарилась? Причем это не гос орган а другой банк, который вероятно тоже заинтересован в работе его оборудования?
>> А может и на оборот, это попытка сознательно дискредитировать приват банк перед клиентами высокого уровня, которые пользуются авиа перелётами и оплачивают на борту? Вот вам говорят об этой проблеме, а ваша реакция какова? Проблема не на нашей стороне? А дискредитация работает на ура, я уже лет 10 был клиентом вашего банка, но после «вот такого» отношения к проблемам клиентов решил сменить банк
Олександр
<< Я докладаю максимум зусиль для скорочення часу відповіді. Мені шкода, що Вам доводиться очікувати.
>> Причём ладно я, был кипиш среди тех у кого платинум карты, ни у кого ничего не прошло, зато у монобанк всё ок
>> Кстати может эта проблема была и раньше, но до коронавируса была возможность оплатить услуги наличкой, по тому было не так плохо, а сейчас нет. Вот ты летишь 7 часов, деньги есть, а купить ни воды ни еды не можешь, и все 7 часов проклинаешь приват
Олександр
<< ЗІ сторони ПриватБанку, ми приносимо свої вибачення, але на жаль, немає можливості подати дану заявку, так як Банк не подає запити у інші банки для уточнення інформації по роботі термінала.
<< Підкажіть, будь ласка, можливо у Вас виникли питання по наданій інформації?
>> Так. Чому Банк не подає запити у інші банки для уточнення інформації по роботі термінала?
Я выше спросил за юр отдел и их возможности, что так же осталось без ответа, если ли у них такая возможность отправлять запросы куда угодно?
Олександр
<< Банк не створює письмові звернення в інші організації і банки з питань клієнтів. Якщо у Вас є питання с приводу роботи терміналів іншого Банку, Вам потрібно самостійно звертатися до їхньої технічної підримки.
Всё. Всем по барабану!!!
Пассажиропоток борисполя порядка 20 000 человек в день, минимум у половины людей ПриватБанк и они не могут им воспользоваться!!! То есть потенциально 300 000 клиентов в месяц (не простых а тех кто пользуется авиа перелётами!) для привата слишком мало, чтобы начать разбираться в проблеме! Три оператора, всем до фени!!!
Итого, 10+ лет был клиентом привата, но вот после такого отношения я решил таки сменить банк, попробую Моно, зря от него отказывался три года…
Зазначимо, що описана вами ситуація виникла саме через налаштування терміналу іншого банку.
На жаль, ми не можемо вплинути на налаштування, або ж технічні аспекти терміналів, що використовують інші банки.
Також, нами буде перевірено ваші звернення до підтримки банку та, у разі виявлення порушень стандартів обслуговування, обов'язково проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з подібними ситуаціями.
Коментарі (10)
Приватбанк Лучший!!!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Коментарі (3)
Работники воруют деньги
Дійсно, вилучені банкоматом або терміналом картки не повертаються.
У разі, якщо ви не підтверджуєте операції, здійснені за карткою іншого банку, рекомендуємо звернутись до підтримки банку, що її випустив для оскарження операцій.
Коментарі (7)
Дискриминация
Інформація по карткам/рахункам може бути надана тільки їх власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх Клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж Клієнти не будуть нам довіряти.
Ви, ми впевнені, так само хотіли б бути впевнені, що ніхто крім вас не зможе дізнатися нічого по вашим же картам (навіть близькі нам люди не завжди переслідують добрі наміри).
Власник картки може самостійно звернутися до нас і уточнити інформацію, яка його цікавить.
Коментарі (9)
Не профессионализм и наплевательское отношение
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (2)
С миру по нитке...
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Зазначимо, що після смерті клієнта його кошти видаються спадкоємцям, які пред´явили нотаріальне свідоцтво про право на спадщину за вкладом або рішення суду.
У цьому документі обов´язково повинні бути вказані дані по карткам (депозитах) померлого клієнта: рахунок або референс договору, сума і т.д.
Зазвичай це свідоцтво видається через 6 місяців після смерті людини. При оформленні Свідоцтва про право на спадщину за вкладом нотаріус має право використовувати дані з заповіту, оформленого вкладником в банку.
Коментарі (3)
Информация
При обращении онлайн в ПриватБанк получил полный ответ на свой вопрос, а именно: у меня есть страховка на каждый день.Меня интересовало что надо предоставить банку а в случае если мне надо воспользоваться страховкой.Мне была выслана полная информация что надо предоставить и в какой срок.какие должны быть печати и.т.д.Собрав нужные документы я обращаюсь в банк и выплата происходит на карту.
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Коментарі (2)
Приват вімагает 300000
в полицию заявление написал но результата 0
приват насчитал мне 300000 гр задолжености, даю запрос в бюро кредитных историй
получаю ответ: http://joxi.ru/p27N6agTNxeekm
но в привате все продолжают утверждать о 300000, вопрос в том банк обманывает меня или бюро кредитных историй
Для уточнення суми заборгованості ви завжди можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Коментарі (10)