Крадіжка даних карт ФОП?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
Скорее всего это были операции с использованием магнитной ленты, которую легко скопировать и подделать.
Операции с магнитной лентой запрещены при наличии чипа — а карта Ключ к Счету — только с чипом выпускают!
Тут без махинаций со стороны сотрудников банка подобное произойти не могло! Такие транзакции банк должен был отклонить.
Операции с магнитной лентой запрещены при наличии чипа — а карта Ключ к Счету — только с чипом выпускают!
Тут без махинаций со стороны сотрудников банка подобное произойти не могло! Такие транзакции банк должен был отклонить.
Карта магнитная без чипа, пролежала дома в папке с документами ФОП и никогда не использовалась.
Я считаю, банк должен был отклонить рискованные транзакции, т.к. они происходят за границей (без заявки на выезд от клиента), впервые с этой картой за 4 года. Карта прикреплена к счету ФОП, который не является обычным персональным счетом физлица, по нему действуют определенные ограничения. Например, банком была отклонена попытка оплатить донат на ВСУ данной картой в клиентском кабинете.
Я считаю, банк должен был отклонить рискованные транзакции, т.к. они происходят за границей (без заявки на выезд от клиента), впервые с этой картой за 4 года. Карта прикреплена к счету ФОП, который не является обычным персональным счетом физлица, по нему действуют определенные ограничения. Например, банком была отклонена попытка оплатить донат на ВСУ данной картой в клиентском кабинете.
- +
- 0
- SergeyNina
- 12 лютого 2023, 19:58
- #
Здесь слив данных при чём с балансами карт похоже и подделка магнитных полос карт. Жаль, но деньги практически нереально будет вернуть быстро если вообще реально вернуть.
Мошенники судя по всему платили в массовых магазинах каким то образом обходя интернет лимиты и системы безопасности.
Платежные системы по их правилам стоят на стороне клиента. Всё реально, особенно если банк допустил утечку данных карт.
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 13 лютого 2023, 10:00
- #
Нечипованные карты это вообще подарок мошенникам, их нужно менять на чипованные, даже если это платно. Надеюсь вы подали заявление на чарджбек. Очень похоже на то, что продали данные карт
Банк чоб воровать 1−20% за экваеринг, и платить ток за торговые марки (мастеркард и виза) не блокирует карты в глобальном списке, так бы через час обнальшика приняли в США так как карта числилась как украденная.
В мене та сама історія вийшла коли з рахунків саме Привата були списані всі мої кошти…а банк нажаль взагалі…навіть не поцікавився і не посприяв у виясненні цієї ситуації…Нажаль…Зараз я з цим горе банком справ не маю!!! І нікому не бажаю з ними працювати!!! Гроші підуть кудись і нічого не докажете!!!Це не перший випадок …Вони багатьох людей обікрали!!!
- +
- 0
- Mihailrivne
- 20 березня 2023, 17:36
- #
Чим закінчилась ваша історія з банком? яка ситуація з поліцією і банком?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Загальна сума вкрадених коштів з рахунку ФОП в ПриватБанк склала більше 10 тис грн. Карту я заблокував і подав заяви на повернення коштів.
Через два тижні після блокування надішло повідомлення про нову спробу оплати картою в американському супермаркеті побутової техніки. Я звернувся в банк для оперативного реагування але не отримав зрозумілої відповіді, чи банк якось реагує на шахрайство з моєю картою? Тільки стандартні механічні поради не передавати дані карти третім особам.
Через двадцять днів після подання заяви ПриватБанк прислав відписку про те, що гроші не можуть бути повернуті (?) також без пояснення причин.
Моя карта «ключ до рахунку» весь час знаходилася вдома і ніколи (з самого часу її відкриття в 2019 році) не використовувалася для операцій покупки чи зняття готівки. Дані картки ніколи не використовувались для інтернет покупок. Яким чином вони могли бути отримані і використані шахраями мені незрозуміло.
Я ніколи не просив банк про дозвіл використання карти за кордоном, як це декларується в кабінеті користувача (нав'язана послуга). По факту, банк самовільно дозволив ці операції і зараз відмовляється від відповідальності за крадіжку коштів.
Карта ФОП не є звичайним засобом платежу, вона прив’язана до рахунку ФОП з якого заборонене нецільове використання коштів. Для особистого користування кошти виводяться на звичайну карту. З карти ФОП можуть бути придбані ВИКЛЮЧНО товари для ведення підприємніцької діяності. Аж ніяк не оплата в ресторані KFC в США, в USD.
Мені взагалі непотрібна така карта для ведення діяльності ФОП, банк нав’язав мені її отримання адже без «ключа до рахунку» ніби неможливо було отримати пакет послуг для ФОП.
***
Також вчора мені стало відомо про аналогічний випадок з давно «сплячою» картою у знайомих. Відбулася несанкціонована оплата в POS терміналі в Люксембурзі.
Таким чином, припускаю, зараз є якась велика кількість карт, дані яких можуть бути використані шахраями в подібний спосіб.
Власник карти НЕ МАЄ МОЖЛИВОСТІ заборонити операції оплати товару за кордоном чи якось обмежити подібні операції в налаштуваннях карти.
Банк має вжити негайних заходів та додатково контролювати цю ситуацію. Ну і було б непогано, щоб винні в цьому співробітники банку повернули клієнтам втрачені кошти.
Дуже велике питання про довіру до фінустанови, яка
1) це все допустила,
2) намагається свої помилки повісити на клієнтів.
Після першого невдалого звернення до персонального менеджера ФОП (лист лишився без відповіді), змінилася особа менеджерки. Новий «персональний менеджер» на моє прохання забезпечити контакт з службою безпеки банку чи якось посприяти вирішенню проблеми відповіла, що вона не має контактів СБ та запропонувала звернутися до кол-центру. Таким чином персональний менеджерка також виявилася некомпетентною та нічим не допомогла.
Питання потребує негайного реагування (припускаю) за для безпеки збереження коштів великої кількості клієнтів ПриватБанка.