Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банкомат не видав готівку, через вимкнення світла

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександра Асадченкова 6 лютого 2023, 21:34
26.01.23 знімали з чоловіком готівку, з банкомату приватбанку, за адресою Київський шлях 2/6, ТЦ «AEROMALL» (банкомат навпроти TUSSO BARCELONA).

Прямо під час співпраці з банкоматом вимкнули світло у ТЦ.

Картка з якої знімали кошти належала monobank, картка на чоловіка Асадченков Павло Валерійович.

Сума зняття 10 000 грн + комісія 90 грн.

Гроші в рахунку були списані, проте банкомат видати їх не встиг.

Приват банк із запитом на повернення коштів по цій транзакції «відфутболив» до monobank — у.

Monobank заявку прийняв, сказали чекати до 07.02. В разі, якщо до цієї дати кошти не повернуть, будуть подавати на «оскарження транзакції».

Сьогодні 06.02 21:26, зрозуміло, що гроші не повернуться.

Час який дається на розглядання заявки приватбанком — сплив. За цей час інкасація у банкоматі була як мінімум двічі.

Маю величезне питання до ПРИВАТ БАНКУ!

Чому дана ситуація має розглядатися через міжнародну платіжну систему?!

Приват Банк — банк шахрай.

Або такі заявки просто не розглядаються в індивідуальному порядку.

Я вагітна жінка, на 8-ому місяці вагітності.

Гроші знімали для покупки візочка.
Наразі ми без візочка і без грошей.

Мене просто дуже цікавить питання, на яких підставах ми маємо чекати наші ВЛАСНІ кошти 2 тижні потім ще 60 днів, а потім може ще 60?

Може ще рік почекаємо?

Якби я була власницею картки, вже звернулась би у суд, із відповідною заявою.
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 10:16
Добрий день!
Регламент встановлений міжнародною платіжною системою (МПС) на опрацювання подібної заявки складає до 120-ти днів. Якщо у підтримці банку емітента чекали 10 днів з дати проведення операції перед подачею запиту в платіжну систему це не означає, що за ці 10 днів заявка вже була у нас і термін її опрацювання сплив, а скоріше навпаки, заявка в цей час ще не була передана в платіжну систему. За зверненням власника картки ми можемо перевірити чи надійшла вже нам заявка та прискорити її розгляд.

Коментарі - 3

+
+20
Jokets
Jokets
7 лютого 2023, 4:53
#
На підставі того що це правила візи/мастеркард, а не самого банку
+
0
zig4free
zig4free
7 лютого 2023, 13:15
#
99.99% отказ в обслуживании со стороны монобанка. Ибо договором запрещено передавать карту кому-бы то небыло. А если передаете — то молчите про это.
+
0
Jokets
Jokets
7 лютого 2023, 17:17
#
Это уже след отзыв будет
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Банкомат не видав готівку, через вимкнення світла