Чому за 2 тижні не сформований пакет документів по Chargeback?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Ніякого повернення грошей по даній заявці не було. Відповідь є в особистому повідомленні з подробицями
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
По перше, повиннен бути запис наступного змісту: «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45−120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.«Але такого запису немає. Нагадаю, що мною переданий пакет документів ще 25.01.2023 і через 10 днів нічого не змінилося. Тобто мої документи навіть не розглядалися і не передані в платіжну систему.
По друге — якби документи були передані в платіжну систему, то Аліекспресс тут же б заморозив моє замовлення (ордер), оскільки зі свого досвіду я знаю, що якщо ПриватБанк по справжньому формує пакет документів і передає їх в арбітраж по Chargeback, то Аліекспресс відразу заморожує замовлення (ордер), але станом на 04.02.2023 замовлення (ордер) не заморожений, а значить ПриватБанк нічого і не передавав.
І це все при тому, що я вже був запис по даній заявці в цьому відгуку — https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/314297 але з тих пір нічого не змінилося. Бардак як був — так і залишився.
Банк вже опрацював зазначену вами заявку. Ви можете бачити інформацію по статусу повернення коштів за посиланням, яке ви навели вище у самому відгуці або в особистому кабінеті Приват24 в меню «Налаштування» -«Комунікації» — «Заявки». Радимо переглянути виписку по картці на наявність повернення від торгової точки за операцією по якій формувалась дана заявка. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті або написати тут в приватному повідомленні.