Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на банк ПРИВАТБАНК

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
37135033 3 лютого 2023, 13:52
13.03.2023 року около третьої ночі було списано без мого відома списали всі кошти з моєї кредитної картки (було десь 28 транзакцій) у невідомому напрямку і відмовляються їх повертати.і карткою я користуюсь раз на місяц при оплаті комунальних послуг. Прошу повернути мені всі списані кошти і провести розслідування діяльності. Як це, коли я роблю переклад, то кілька разів маю підтвердити законність операції, а як списати їх роблять, то роблять це без відома клієнта", — пише незадоволена клієнтка «ПриватБанку». До киберполіції заяву було подано. Картку не теряла.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 16:47
Добрий день!
Проведення платежів в інтернеті та їх оскарження регламентовано правилами міжнародної платіжної системи. Платіжна системи встановила чіткі критерії до операцій, які банки можуть оскаржувати, як шахрайські. Оплати підтверджені 3D-secure за правилами платіжної системи, на жаль, не можуть бути нами оскаржені, як шахрайські. Окремо зазначимо, що проведення подібних платежів можливе за умови введення даних картки, що відомі лише її власнику та підтвердження їх за допомогою коду, який відправляється в SMS на фінансовий номер клієнта або в мобільний додаток, доступ до яких також має сам клієнт. Виходячи з інформації в кінці відгуку можемо припустити, що ви, як автор відгуку не є власником картки, про яку йде мова. В такій ситуації радимо власнику картки самостійно звертатись в підтримку на нашому сайті для отримання консультації.

Коментарі - 2

+
0
rusgl
rusgl
3 лютого 2023, 13:54
#
13.03.2023 … пише незадоволена клієнтка…

Як можна бути незадоволеним, маючи машину часу?
+
0
Jokets
Jokets
3 лютого 2023, 20:35
#
Як можна щось вимагати від банку якщо платежі проведенні навіть з смс паролем?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися