Важка процедура відновлення співпраці для давніх клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Та банк ничего и в будущем с этого клиента не получит. так как все клиенты 80+ никому на. не нужны. будем честны. а по поводу операций ну один банк не может есть 40+ других…
Может проще не строить мать терезу из себя и делать все законным путем через доверенность?) очевидно что тот пенсионер сам не будет пользоваться ни картами, ни приват24 то собственно кого пытаетесь надурить?)
- +
- +15
- Maksym Solomko
- 31 січня 2023, 15:23
- #
Доверенность стоит денег. У пенсионера сейчас нет лишних средств на оформление сего документа.
Если бы пенсионер не был заинтересован в восстановлении доступа к Приват24, то он бы не принимал участие в этом. А так он проходил разные процедуры проверки и т. п.
Ну так, а это проблема банка что никто этим вопросом не занимался из близких этого человека? В чем проблема оплатить не пенсионеру доверенность, а его близким а? По факту 100% будет так что пенсионер этот не будет сам пользоваться картой и приват24, а будут посторонние лица это делать что запрещено
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Як виявилося, у пенсіонера була раніше картка Універсальна й вдалося відновити доступ до Приват24, надати документи на актуалізацію даних для подальшого обслуговування. Перед банком пенсіонер має прострочену заборгованість: на зазначеній картці, строк дії якої вже був вичерпний, й транзитному рахунку 2924* (начебто штрафи). Сума відносно невелика, може бути важко, але співпрацювати з банком пенсіонер не відмовлявся.
Вирішили почати з перевипуском картки, оскільки зі собою пенсіонер її не мав. Спрацювала система безпеки й злетів фінансовий номер. Ось тут починається труднощі, які дуже важко вирішити дистанційно… Робот Яна це щось. Не кожна людина (особливо похилого віку) може правильно з нею поспілкуватися, а якщо вона тебе «не почує», то повісить трубку. Проходження фотоідентифікації (для встановлення фінансового номеру), якщо правильно пройти «квест із роботом», здійснюється набагато швидше, ніж проходження відеоідентифікації. Потім можна знову відновити доступ до Приват24. Знову спроба перевипуску картки й знову спрацювання системи безпеки… У деяких районах міста було відсутнє електропостачання, зв’язок був поганий, то подзвонити на номер 3700 не вдавалося, то робот «не чув» причину з'єднання з оператором, то через повітряну тривогу оператори були недоступні, то при спілкуванні з оператором з'єднання завершувалося, то при з'єднанні з оператором система почала посилати до чату й чи вирішуй проблеми самостійно. Чат із відеоідентифікацією не варіант, у пенсіонера немає якісного Інтернету + він губиться від переживання.
Я розумію, що ПриватБанк має багато клієнтів і звісно навантаження на підтримку в складний для країни час дуже великий. Але ось так кидати похилого клієнта це те ж не варіант. На мою думку, ПриватБанк тут перегнув палицю — пройти всі шляхи «пекла» для пенсіонерів важко.
Що отримав ПриватБанк? Фактично втратив клієнта й можливість погасити швидко заборгованість. Пенсіонер дистанційно оформив картку в іншому банку (це виявилося набагато легше), на яку буде отримувати зазначені виплати. Якійсь копійки від залишку виплат пенсіонер усе ж таки буде направляти на погашення своєї заборгованості, щоб після закінчення воєнного стану не мати проблем, але прострочена картка тут може вносити складнощі з цим (реквізити рахунку є, але тут треба навчити пенсіонера як це зробити). Доступ до Приват24 все ж таки відновить за допомогою родичів, але для слідкування за погашенням заборгованості.
Нам шкода, що клієнт зіткнувся з такою ситуацією.
Всі кроки по підтвердженню тих чи інших операцій з картками чи акаунтом клієнта покликані захистити кошти клієнта та не дати шахраям заволодіти акаунтом. Фото або відеоідентифікація дає змогу банку впевнитись, що операцію з карткою чи акаунтом проводить саме клієнт, а не треті особи. Також випустити нову або перевипустити існуючу картку можна у відділенні за зверненням довіреної особи з нотаріальною довіреністю.